ראה"מ ישכנע את האמריקאים: תתנגדו להסכם הגרעין

נתניהו ינאם לקראת השעה שמונה בערב, באמצעות לווין ● יקרא ליהודי ארה"ב לפעול לסיכול ההסכם ולשכנע את חברי הקונגרס להביע את התנגדותם ● נתניהו אף צפוי לענות לשאלות הקהל

בנימין נתניהו. צילום: קובי גדעון, לע"מ
בנימין נתניהו. צילום: קובי גדעון, לע"מ

הסכם הגרעין האיראני: נתניהו ישוחח הערב (שלישי) בשידור ישיר באמצעות לווין עם קהילות יהודיות בארה"ב כחלק מיוזמה של ועידת הנשיאים והפדרציות היהודיות בצפון אמריקה, על מנת להציג את עמדת ישראל בעניין הסכם הגרעין.

נתניהו ינאם לקראת השעה שמונה בערב. הוא יקרא ליהודי ארה"ב לפעול לסיכול ההסכם ולשכנע את חברי הקונגרס להביע את התנגדותם. נתניהו אף צפוי לענות לשאלות הקהל. ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר בשיחות סגורות כי מדובר בעניין קיומי שאין עליו דילמה מאחר שמדובר בנושא אשר בנפשם של הישראלים.

מנגד, נשיא ארה"ב ברק אובמה יישא נאום באוניברסיטה האמריקנית הלילה כחלק ממאמצי הממשל לשווק את ההסכם, בעיקר בעקבות ההתנגדות להסכם שהלכה וגברה בשבועות האחרונים.

שר האנרגיה של ארה"ב אנרטס מוניץ אמר לתא הכתבים המדיניים בישראל שאיתם נפגש בוושינגטון כי מדובר בהסכם טוב המנטרל את האיום הקיומי של פצצת גרעין אירנית ושההסכם לא משנה את עמדת ארה"ב בשאלה מיהן ידידותיה ובעלות בריתה באזור. "אם הייתי ישראלי, הייתי תומך בהסכם", אמר מוניץ.

השארת תגובה