טיפים והמלצות שישמרו על בריאות השיער שלנו

טיפים שישמרו על בריאות השיער שלנו לקראת החגים והעונה הקרירה באדיבות צוות מדעני השיער של Dyson

החגים מתקרבים ואפשר כבר להתחיל להרגיש את העונה הבאה כשמזג האוויר גם הוא יתחיל אט אט להתקרר ולכן וחשוב לטפל בשיער בהתאם. אז אחרי שבילינו בשמש, בים ובבריכה מומלץ להתחיל להיערך כבר לעונה הבאה ולהעניק לשיער שלנו את כל מה שהוא צריך בכדי שנתחיל את עונת החגים והסתיו עם שיער בריא וכמובן- מלא סטייל!

אז בכדי שנגיע לעונה הקרירה עם שיער בריא, צוות מדעני השיער של דייסון מעניקים טיפים והמלצות שישמרו על בריאות השיער שלנו:

1. הימנעו מיציאה מהבית עם שיער רטוב: השיער חלש יותר כאשר הוא רטוב מכיוון שהקשרים שנותנים לו כוח מופרעים על ידי המים. כשהשיער רטוב, שימוש במייבש שיער טוב יכול להקל על הפגיעה בשיער, כאשר ייבוש טוב של השיער יאפשר גם לעצב את השיער בו זמנית, להשיג את מראה השיער הרצוי ולהימנע מהשארת השיער במצב חלש לפרקי זמן ממושכים.

2. פחות שמפו, יותר קונדישינר: במהלך החודשים הקרים הקרקפת עלולה להתייבש ולגרד. שמפו יכול להסיר את השמנים הטבעיים המסייעים לשמור על לחות הקרקפת, לכן שימוש מתון יותר בשמפו או הפחתת תדירות החפיפה יכולים לעזור להימנע מכך.

3. קרקפת יבשה: בתקופות קרות בשנה, האוויר נוטה להיות יבש יותר. שימוש במכשיר אדים בבית יכול לעזור לשמור על רמות לחות גבוהות יותר בקרקפת. כמו כן, מריחת שמן באיכות טובה על הקרקפת לאחר שימוש בשמפו יכולה לסייע בשמירה על תחושת הלחות.

4. חשמל סטטי: תופעת החשמל סטטי עלולה להיות נפוצה יותר בעונות הקרות בגלל הלחות הנמוכה. זה יכול לגרום לשיער להיות מקורזל יותר ופרוע יותר. ייבוש יתר של השיער יכול גם לגרום לחשמל סטטי. כדי לסייע בשליטה על תופעת החשמל סטטי, מומלץ להימנע משימוש במברשת שיער מפלסטיק שיכולה לגרום להצטברות סטטית ולהשתמש במייבש שיער עם זרימת אוויר מבוקרת.

5. מרכך באיכות טובה: שימוש במרכך באיכות טובה יסייע בהפחתת החיכוך והבלאי בשיער, יגן עליו ויפחית סבכים וקשרים בשיער.

השארת תגובה