טיפוח שיער בהשראת שייקים בריאים וצבעוניים

'גרנייה' הבינלאומי מציע בישראל את מותג טיפוח השיער 'FRUCTIS HAIR FOOD' • המותג החדש מציע 4 סדרות טיפוח שיער הכוללות שמפו, מרכך ומסכה רב-שימושית לארבעה סוגים וצרכים שונים של שיער העוטפים את השיער בהזנה אינטנסיבית, רכות וניחוחות מפנקים

סדרת טיפוח השיער החדשה של גרנייה היירפוד | צילום: יח"צ חו"ל
סדרת טיפוח השיער החדשה של גרנייה היירפוד | צילום: יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' מציע בישראל מותג טיפוח שיער צעיר, טבעוני, תוסס ואקזוטי תחת השם: פרוקטיס הייר פוד ('FRUCTIS HAIR FOOD') . המותג כולל תפריט מלא במסגרתו יושקו 4 סדרות טיפוח שיער: פפאיה, בננה, מקדמיה ואלוורה, המבוססות על פורמולה עשירה ברכיבי הזנה, טבעונית המכילה עד 98% רכיבים ממקור טבעי.

המותג מיועד לבעלי שיער הזקוק להזנה וצמח מתוך ההנחה – "כשם שחשוב להזין את הגוף, כך חשוב במה להזין את השיער". המותג מציע תפריט מלא להזנה עמוקה של השיער על סוגיו השונים.

מוצרי הסדרה החדשה פותחו בהשראת שייקים בריאים, טעימים וצבעוניים. המותג פרוקטיס הייר פוד מציע תפריט מלא להזנת שיער "רעב": שגרת טיפוח שלמה המעניקה לשיער את כל הטוב שהוא זקוק לו: עד 98% רכיבים ממקור טבעי, ללא רכיבים מן החי, ללא סיליקונים, ללא פראבנים וללא חומרי צבע מלאכותיים.

הרכיבים מחוזקים על ידי "super-fruits" ועשירים ברכיבים מזינים, משקמים, מחליקים או מעשירים בלחות, למראה שיער בריא, מוזן וחזק.

מוצרי המותג מצטיינים באפקטיביות מרבית ומוכחת ובניחוחות ומרקמים מפנקים. המוצרים ישווקו בהפצה רחבה ובמחירים נגישים לצרכן.

התפריט מורכב מ-4 סדרות טיפוח שיער של פרוקטיס הייר פוד המיועדות לסוגי שיער שונים:

  • סדרת פפאיה – המיועדת לשיער פגום, מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה פפאיה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים למראה שיער בריא ומשוקם.
  • סדרת מקדמיה – המיועדת לשיער יבש ומקורזל, מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה שמן מקדמיה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים למראה שיער בריא וחלק.
  • סדרת בננה – המיועדת לשיער יבש, מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה בננה, שמן סויה, שמן חמנייה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים להזנה עמוקה ומראה שיער בריא.
  • סדרת אלוורה המיועדת לשיער רגיל עד יבש – מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה אלוורה, שמן סוייה, שמן חמנייה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים להענקת לחות, הזנה עמוקה ומראה שיער בריא.

כמו כן המותג משיק מסיכת שיער אחת בעלת שלושה שימושים: משמשת גם כמסכה המזינה את השיער בלחות, גם כמרכך המעניק רכות לשיער וגם כקרם לחות ללא שטיפה להזנת השיער.

"יופי ירוק לכולם":

המותג גרנייה מחויב לאג'נדה סביבתית "יופי ירוק לכולם" (GREEN BEAUTY) ותומך באיכות הסביבה, ולכן מוצרי המותג פרוקטיס הייר פוד מתאפיינים בפורמולות טבעוניות (עד 98% רכיבים ממקור טבעי, ללא רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי וללא חומרי צבע מלאכותיים), יופי נקי וללא ניסויים בבע"ח (המוצרים אושרו על-ידי ארגון CRUELTY FREE INTERNATIONAL), אריזות ידידותיות לסביבה (100% בקבוקים עשויים פלסטיק ממוחזר*, בקבוקים ומכסים ניתנים למיחזור) ושקיפות מלאה (מקרא רכיבים ומקורות ברור על גבי תוויות האריזה).

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "בעקבות הצלחתו הבינלאומית של פרוקטיס הייר פוד, אנחנו גאים להנגיש גם לצרכנים בישראל מותג מאוד רלוונטי לצרכים הייחודיים של השיער הישראלי ולאקלים הים-תיכוני, כש-52% מהצרכניות הישראליות מדווחות שהן בעלות שיער יבש וזקוקות להזנה אינטנסיבית. מדובר בהשקה אסטרטגית של חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, המשלימה את מנעד הפתרונות שאנו מציעים בקטגוריה הכי גדולה בשוק הביוטי, במטרה לחזק את המובילות שלנו בשוק הביוטי".

על הצרכנית הישראלית ועל הרגלי הצריכה

המותג החדש פונה לקהל בעל שיער הזקוק להזנה אינטנסיבית למראה שיער בריא. האקלים בישראל, נזקי השמש, הים והבריכה משפיעים על השיער ומייבשים אותו. מוצרי המותג מציעים תפריט מלא להזנה עמוקה של השיער. בנוסף, המותג אהוב במיוחד בעולם בקרב צעירות בגילאי 18-35, בעלות תפיסה ירוקה וחותרות לטיפוח בריא, טבעי ובמחיר נגיש.

במחקר שביצע המותג בישראל בדצמבר 2020 נמצא כי – 52% מהצרכניות הן בעלות שיער יבש עד יבש מאד, 31% הן בעלות שיער מקורזל ומרדני, ו- 95% הן בעלות שיער ארוך ואף ארוך מאד. יש להן שיער רעב!

מחירים מומלצים לצרכן לדוגמה:

פפאיה (לשיער פגום) | מקדמיה (לשיער מקורזל) | בננה (לשיער יבש) | אלוורה (לשיער רגיל עד יבש)

  • שמפו: 14.90 ש"ח (350 מ"ל)
  • מרכך: 14.90 ש"ח (350 מ"ל)
  • מסכה: 39.90 ש"ח (390 מ"ל)

* כל מוצרי המותג עשויים אריזות ידידותיות לסביבה. להוציא מכסים, צבעים ומדבקות

השארת תגובה