מסעדת 'סורנטו' מתחדשת בכשרות מהודרת חדשה

החלבית המופלאה בראשון לציון, מתחדשת בכשרות חדשה: מסעדת 'סורנטו' בכשרות בד"צ בית יוסף

צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס

מסעדת סורנטו המצוינת בראשון לציון, מתחדשת בכשרות המהודרת של בד"צ בית יוסף. סורנטו היא מסעדת שף חלבית המתמחה באומנות המטבח האיטלקי, ונחשבת לאחת המוצלחות ביותר בכשרות מהודרת באזור המרכז.

כעת, לרגל ימי החופש האחרונים ולקראת השנה החדשה מפעילה המסעדה פסטיבל של טעמים וניחוחות איטלקיים. בתחילת כל שבוע מארחת המסעדה שפים מובילים בישראל ומחוצה לה, באווירה צעירה ובחוויה קולינרית איטלקית. זה החל לפני כשבועיים עם פסטיבל ראשון בו הציעה מסעדה מגוון מהתפריטים המיוחדים שלה בפלטה אחת, כדי שסועדיה יכירו ויטעמו את כלל המנות וזה ממשיך עם בשורות חדשות ו… טעימות!

בין השאר מזמין הפסטיבל החגיגי את אורחי המסעדה ל"מסיבות שף" איטלקיות. בשבועות הקרובים מתארחים שפים ישראליים המתמחים בעולמות התוכן הקולינריים של איטליה, כל אחד והמתכון המנצח שלו. הם יאפו, יבשלו ויארחו באירועי פופ-אפ ייחודיים בחצר המסעדה. במסיבות השף מתארחים מנה שטרום שף ויועץ קולינרי ומומחה לאוכל איטלקי, השף מני בזה שמתמחה בבצקים, ובהמשך גם השף רן מיכאל. הזדמנות נדירה לשומרי כשרות לאכול את מטעמי השפים הפופולאריים שלא תמיד פועלים במקומות כשרים.

לרגל החגיגות ולקראת ימי הסגר שלא יגיעו (אמן!), מציעה המסעדה מוצר חדש, מהפכני ומפנק מבית סורנטו: ערכת קיט להכנה עצמית של פיצת שף, עם משלוח עד הבית.

הקיט כולל את כל המרכיבים לפיצה מושלמת, וכמובן מתכון מפורט וקליל להכנה. בערכת פיצת השף עד הבית ארבעה קיטים לארוחה מושלמת: פיצה מרגריטה, פיצה פולנטה, פיצת בוראטה ופסטת ערמונים. אופן ההכנה מהיר וידידותי ולכל אחד מהקיטים המרכיב המיוחד שלו, והכי חשוב: משאיר את הבית נקי.

• כשרות: בד"ץ בית יוסף
• כתובת: ברשבסקי 8 ראשון לציון

צילום: עידן גרוס
השארת תגובה