איך ליאור שפירא משדרגת אתרים?

צילום: pixabay
צילום: pixabay

אתר אינטרנט איכותי הוא נכס שמניב תועלת עצומה לבעלים שלו. בין אם מדובר על אתר תדמית, בין אם זהו אתר לידים וגם כשהאתר הוא למעשה חנות אינטרנטית מומלץ בחום לשדרג אותו – כלומר גם לשפר את הדירוג שלו בגוגל וגם להעשיר את חוויית המשתמש שהוא מציע (שלכשעצמה מוסיפה נקודות זכות רבות באלגוריתם של מנוע החיפוש הפופולרי).

המלצה נוספת היא להיעזר באנשי מקצוע מנוסים – או בנשות מקצוע מיומנות דוגמת ליאור שפירא.

ניסיון מגוון ועשיר ביצירת תוכן

הדרך האפקטיבית ביותר לסמן V על שתי המטרות – גם מיקום בולט בגוגל בדפי תוצאות החיפושים הרלוונטיים וגם מקסימום ערך לגולשים שנחשפים לאתר ובוחרים לבקר בו – היא תוכן. אבל לא סתם תוכן, אלא כזה שמעניק לכל מי שצורך אותו ערך אמיתי.

ליאור שפירא כותבת באופן מקצועי מאז גיל 16 (ובאופן לא מקצועי אבל לא פחות מרשים עוד הרבה קודם לכן…). בהתאם היא צברה ניסיון מגוון מאוד ועבדה עם שלל עורכים שמן הסתם לימדו אותה לא מעט על כתיבה – מיומנות שמחייבת הבנה מעמיקה של קהל היעד ושל הדרכים לספק את מבוקשו.

מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה

מרכיב נוסף שהופך את שירות שדרוג האתרים של ליאור שפירא לכזה שמניב תועלת מקסימלית הוא המחויבות שלה – גם ללקוחות וגם להצלחות. השאיפה למצוינות באה לידי ביטוי בכל פעולה ופעולה, מהמחקר היסודי שמהווה בסיס לאסטרטגיית השדרוג, דרך בניית האסטרטגיה המיטבית ויישומה וכלה במעקב צמוד אחרי התוצאות של כל צעד על-מנת להשביח את התוכנית עוד ועוד על בסיס הפידבקים מהגולשים.

היכרות מעמיקה עם כל הכלים הרלוונטיים

על-מנת לבצע את כל הפעולות הנדרשות לשדרוג האתר ולמקסום התועלת ממנו, נעזרת ליאור שפירא במגוון רחב של כלים – שאת כולם היא מכירה היטב, כולל כל העדכונים הרלוונטיים. בין השאר היא שולטת בתוספים כמו Yoast (תוסף ה-SEO של וורדפרס), בגוטנברג (עורך הפוסטים של הפלטפורמה הפופולרית), בכלים לבדיקת קישורים דוגמת Ahrefs ועוד ועוד.

מה כולל ה"אני מאמין" של ליאור שפירא?

כלים מקצועיים וניסיון רלוונטי רחב היקף הם בסיס הכרחי להצלחה בתחום קידום האתרים (SEO) וחוויית המשתמש לגולשים (UX) – אבל לא מספיקים.

בנוסף נדרשת גם אישיות מתאימה, שכוללת כאמור חתירה מתמדת למצוינות, ועוד מרכיב חשוב: מוכנות לשקיפות מוחלטת. אי אפשר להתעלם מהעובדה שלמקדמי ומקדמות אתרים יש ידע שאין לציבור הרחב וגם לא לבעלי האתרים. כשפערי הידע פוגשים התנהלות לא שקופה, התוצאה עלולה להיות עוגמת נפש של ממש מצד הלקוח, שלמעשה אין לו דרך לדעת איזו עבודה נעשתה עבורו. שקיפות לעומת זאת מייצרת אמון מלא ויחסי עבודה טובים הרבה יותר.

עוד מרכיב חשוב הוא חופש. כשהלקוח לא מחויב לאשת המקצוע (בזמן שהיא כאמור מחויבת אליו), וכשהוא יכול לעצור את ההתקשרות בכל נקודת זמן שירצה, מובטח לו ראש שקט – ותשלום עבור תועלת אמיתית.

השארת תגובה