לומדים חשבון ואותיות לקראת החזרה לביה"ס

משחקים, נהנים ולומדים: שחק נא עם משחקי לימוד שיהפכו את הלימודים לחוויה, כי משחק בלמידה הוא משחק בפני עצמו שגורם לילד ללמוד תוך כדי הנאה

משחקי חשיבה
משחקי חשיבה

תארו לכם שכל הלימודים היו דרך משחקים? נשמע נהדר נכון? המשחק מלווה את האדם בשלבי חייו בכל גיל, מקום וחברה. על פי התפיסה ההומניסטית, המשחק הוא פעילות לשמה הנעשית מתוך רצון, הנאה וללא פיצוי חומרי.

במחקרים שנערכו במשך השנים גילו כי בעת משחק מתאפשר לילד או לנער לבודד את עצמו מהמציאות להשתקע בעולם של משחק, ובפרט לילדים שמרגישים תחושה של ביטחון בחסות מבוגר שמשחק איתם, החירות שמתלווה למשחק מאפשרת למורה או להורה להעביר בדרך עקיפה דרך המשחק שיטות לימוד שונות. אפשר להגיע למטרות לימודיות דרך המשחק, או להוות מטרה בפני עצמה.

התלמידים מתמודדים עם הלמידה דרך משחק ומפתחים כישורים ומיומנויות. מחקרים רבים מדווחים כי הילדים שלומדים דרך משחק נהנים לשפר את הכישורים שלהם דווקא באמצעות משחק. אז קחו את המידע הזה ושלבו את המשחקים הלימודיים כשביל נוסף לליבו של הילד או התלמיד.

רגע לפני החזרה ללימודים והתחלת כיתה א', חברת שחק נא עם המשחקים שילמדו את הילדים שלכם, יתנו להם תגבור בצורה מהנה וחוויתית עם משחקי חשיבה בצורת פאזל מבית Educa

10 בספירה אחת

המשתתפים לומדים לספור מ-1 עד 10, מתאימים מספרים וכמויות ולומדים מהו סדר המספרים הנכון. כמויות החלקים בכל פאזל מתאימה למספר ולכמות הדמויות שנמצאות התמונה.

א' אוהל ב' בית

המשתתפים לומדים את האותיות האלף – בית, רואים איך כל אות נכתבת ומתאימים את האותיות לעצמים ולחיות המתאימות. המשחק מכיל 22 אותיות ו-23 איורים.

לימוד חשבון בקלי קלות

הילדים יתנסו לראשונה בפעולות חשבון וילמדו את פעולות החיבור והחיסור. שני חלקי הפאזל הראשונים מכילים עצמים בכמויות שונות וסימן חשבון. חלק הפאזל השלישי מכיל עצמים הסכום השווה לתוצאה.

  • משחקים אלה מצטרפים למאות משחקי חשיבה והרכבה מגוונים המתאימים לכל גיל.
  • את משחקי שחק נא ניתן להשיג ברשתות המובילות ובכל חנויות הצעצועים המובחרות.
השארת תגובה