היסטריה: 8 חולצות בית ספר ב-100 ₪ בלבד

מדינת ישראל חוזרת בזול לבית הספר עם מקס סטוק: הרשת תציע חולצות בית ספר מודפסות עם סמל בית ספר במחיר של 8 יחידות ב-100 ₪ • מחיר שטרם נראה כמותו בישראל • הדפסת חולצות עם סמל בית ספר באמצעות פעולה פשוטה של סריקת QR קוד בעמדות הקיימות בחנויות הרשת

חולצות בית ספר במקס סטוק | צילום: יח"צ מקסטוק
חולצות בית ספר במקס סטוק | צילום: יח"צ מקסטוק

תלבושת" אתר אופנה מתחום התלבושת האחידה ו"מקס סטוק" שבחנויותיו ציוד רב לקראת החזרה לבית הספר, מציגים יוזמה משולבת לקראת החזרה ללימודים. במסגרת שיתוף הפעולה, הציבה חברת התלבושת ב-52 סניפי מקס סטוק, "עמדות חכמות" להזמנות אונליין של תלבושת אחידה, זאת באמצעות פעולה פשוטה של סריקת QR קוד בעמדות הקיימות בחנויות הרשת.

לדברי אורי מקס מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "בשנים האחרונות רשת מקס סטוק הביאה למהפכה בתחום החזרה לבית הספר, כחלק מהאסטרטגיה של הרשת להעניק לצרכן מעטפת שלמה בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו, נולד שיתוף הפעולה עם אתר "תלבושת" והחל מחודש יוכלו לקוחותינו לרכוש אצלנו חולצות עם סמל בית ספר במחיר המשתלם ביותר שיגיעו עד לבית הלקוח".

במסגרת שיתוף הפעולה חסר התקדים, חברת תלבושת תציב "עמדות חכמות" להזמנות אונליין של תלבושת אחידה בסניפי הרשת בפריסה ארצית. באמצעות פעולה פשוטה, של סריקת QR קוד, בעמדות הקיימות בחנויות הרשת או במודעות פרסומת, לקוחות מקס סטוק יוכלו לרכוש חולצות תלבושת אחידה עם סמל בית ספר באיכות ללא פשרות ובמחיר המשתלם ביותר בישראל- 8 חולצות ב-100 ₪, אשר יגיעו עד לבית הלקוח עד 72 שעות. בעלות של 20 ₪ משלוח, כאשר בקנייה של 200 ₪ ומעלה, המשלוח ללא עלות.

קניה היברדית

בדרך כלל נהוג לבצע את הדפסת חולצות תלבושת בעמדה פיזית כאשר הלקוח ממתין במקום, כאשר ההדפסה ללקוח לוקחת כ-10 דקות לכל לקוח. מכיוון שסניפי מקס סטוק ידועים כבעלי תנועה גבוהה במיוחד ועל מנת למנוע "פקקי תנועה" במעברים ובקופות נולד הרעיון לחוויית קניה היברדית, פשוטה ומהירה, המשלבת בין אופליין ואונליין.

מדובר במהלך משמעותי בשוק הקמעונאות ההיברדית בכלל ובשוק חזרה לבית הספר בפרט.

שיתוף הפעולה המדובר, תורם רבות לנוחות הצרכנים של רשת מקס סטוק, במטרה להוות ONE STOP SHOP בכל עולם החזרה לבית הספר, במחיר המשתלם בישראל. הצרכנים יוכלו לסרוק קוד QR ייחודי לכל סניף, אשר יוכלו לסרוק אותו גם מעמדות קד"ם בסניפים, חולצות העובדים ומודעות פרסומת.

החולצות הינן חולצות 100% כותנה בצבעים פופולריים הקיימים בכל ארון.

אלדד ברקוביץ', מנכ"ל ובעלים "תלבושת": "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת המהלך העצום והמהפכני הזה שישנה את פני שוק החזרה לבית ספר עם שותפינו היקרים ממקס סטוק. מצפים לראותכם בסניפים ושמחים להיות בכל פעם הראשונים להביא חידושים טכנולוגיים ייחודיים ונוחים שיקלו על הצרכן."

צילום: יח"צ מקסטוק
תגובה אחת
  1. האם יש סמל של בית דגן ואיפה אתם נמצאים

השארת תגובה