מובילים עם נתח שוק של 23% ללא סוכר

מותג הוופלים והעוגיות "מן" ממשיך לקדם את מהפכת הסוכר ומוביל עם נתח שוק של 23% בתחום העוגיות והוופלים ללא סוכר

"מן" הינו המותג השני בגודלו בישראל בתחום העוגיות והופלים ללא סוכר
"מן" הינו המותג השני בגודלו בישראל בתחום העוגיות והופלים ללא סוכר

חברת "רוקחמן" שבבעלותה מותג העוגיות והופלים "מן" ממשיכה להעמיק את אחיזתה בקטגוריית המוצרים ללא תוספת הסוכר. בתוך כך, מנתוני חברת המידע השיווקי "סטורנקסט" עולה כי בשוק הופלים והעוגיות ללא סוכר בישראל נתח השוק של "מן" עלה מ- 16% ל- 23% בשנת 2021. נכון להיום, "מן" הינו המותג השני בגודלו בישראל בתחום העוגיות והופלים ללא סוכר, והביקוש לו צפוי להמשיך ולעלות בשנים הקרובות.

אבי פקר, מנכ"ל החברה: "חברת רוקחמן המחזיקה במותג הוופלים והעוגיות "מן" היא מהחברות הוותיקות בתחום, מאפיה משפחתית שהקים סבי בבני ברק לפני 67 שנים, בעלת מגוון רחב של מוצרים המהווים חלק בלתי נפרד מהווי מהציבור החרדי. בחברתנו ממשיכים בכל העת ושוקדים על פיתוח מוצרים חדשים ומרעננים שיוכלו להתאים לכלל האוכלוסיות, ביניהם חולי סכרת ומוגבלים בצריכת סוכר, תוך הקפדה מלאה על מוצרים איכותיים ואמיתיים אשר עשויים מ100% חומרים טבעיים" .

כל מוצרי מן הינם פרווה ובכשרותם המהודרת של הרב לנדא והרב שבח רוזנבלט שליט"א.

השארת תגובה