סדרת מוצרים דלה בפחמימות ועשירה בשומנים

KETO CHEF מבית מצות אביב משיקים מוצרים חדשים בסדרת המוצרים הקטוגניים: קיטו מיני גריסיני – חטיף קטוגני על בסיס קמח שקדים ושמן MCT- שמן עם חומצות שומן בינוניות המתאים לטיגון ואפייה

קיטו מיני גריסיני - פירורי קיטו | צילום: אפרת אשל
קיטו מיני גריסיני - פירורי קיטו | צילום: אפרת אשל

KETO CHEF הינו המותג הקטוגני הראשון מסוגו בישראל המיועד לתזונה קטוגנית – דלה בפחמימות ועשירה בשומנים. יזמי המותג, רועי וולף – סמנכ"ל מצות אביב ושף עודד טלמור – מומחה בתזונה קטוגנית השיקו שני מוצרים חדשים בליין מוצרי KETO CHEF.

קיטו מיני גריסיני

חטיף קטוגני על בסיס קמח שקדים עם 9 גרם פחמימות ל- 100 גרם / 1.8 גרם פחמימות ל- 9 יחידות, 20 גרם.

שמן MCT

שמן עם חומצות שומן בינוניות המתאים לטיגון, בישול, רטבים לסלטים, אפיה ועוד. השמן בעל טעם ניטרלי ואינו מתחמצן בטיגון ואפיה. MCT (טריגליצרידים בעלי שרשרת בינונית) הם שומנים שהגוף יכול לנצל לייצור אנרגיה. שומנים אלו מצויים במזון והם בריאים מאוד מאחר והם מתפרקים בצורה יעילה יותר ממקביליהם בעלי שרשרת ארוכה, ובהתאם לזאת יש סיכוי נמוך יותר שהם ייאגרו בגוף בצורת שומן. שמני MCT מכילים את הטריגליצרידים – חומצות השומן הבינוניות בצורה מרוכזת. טריגליצרידים בעלי שרשרת בינונית עוזרים לגוף להגיע למצב של קטוזיס, מצב מטבולי שבו האנרגיה מיוצרת בעיקר משומנים. בכל הקשור למקורות אנרגיה, קטונים עדיפים על סוכר, במיוחד כשמדובר באספקת אנרגיה למוח.

פירורי קיטו

מוצרים אלו מתווספים לפירורי הקיטו, פירורי מאפה על בסיס קמח שקדים המכילים רק 9 גרם פחמימות ל- 100 גרם. המוצר מתאים להכנת שניצלים וקציצות בריאים יותר. וללחמניות ה- KETO BUN – לחמנייה קטוגנית מקמח שקדים עם פחות מ- 4 גרם פחמימות ללחמנייה. הלחמנייה עצמה משמשת כבסיס לארוחה, מיוצרת על בסיס קמח שקדים ומכילה כמות גדולה של סיבים ושומנים, ללא תוספת סוכר והינה משביעה מאד.

תזונה קיטוגנית

KETO CHEF הינו מותג שצמח מתוך ההבנה שפוטנציאל רב גלום בטרנד העולמי של תזונה דלת פחמימות ועתירה בשומן. את המותג הקימו חברי הילדות רועי וולף, סמנכ"ל ומבעלי חברת מצות אביב ובוגר הקורדון בלו, ועודד טלמור, שף ויזם קולינרי, בוגר UNLV שבמשך קרוב לעשור עבד במסעדות מובילות בלאס וגאס ובקליפורניה. בחמשת השנים האחרונות חוקר וחי על פי התזונה הקיטוגנית.

תזונת קיטו או תזונה קיטוגנית היא דיאטה דלת פחמימות, מתונה בחלבון ועתירת בשומן שעוזרת בשריפת שומן ואיבוד עודפי שומן בגוף בצורה יעילה ללא תחושת רעב. בנוסף, הוכח כי היא התזונה הטובה לסובלים מסכרת סוג 2. בתזונה קטוגנית מוציאים מזונות עתירי פחמימות כגון פירות, לחם, פסטה וסוכר מהתפריט ובמקביל מגבירים את הצריכה של מזון עתיר שומנים כמו בשר שומני וחמאה.

תזונה קטוגנית מטרתה להביא את הגוף למצב בו הוא מבסס את מאגר האנרגיה שלו על שומן. כיוון שהמוח מתפקד על גלוקוז, שמקורו בפחמימות, בעת צריכה אפסית של פחמימות והתבססות מוחלטת על שומן כמקור אנרגיה, הגוף משנה את המטבוליזם ומייצר גופי קיטון (מכאן מקור שם התזונה) ומשתמש בהם במקום גלוקוז – זהו הדלק החלופי של המוח. בעקבות ההשפעה השונה על המוח, תזונה קטוגנית הוכחה כבעלת השפעה חיובית עבור אפילפטיים, חולי אלצהיימר, אוטיסטים ובעלי בעיות נוירולוגיות אחרות.

מחירים מומלצים צרכן:

  • קיטו מיני גריסיני 200 גרם – 23 ₪
  • שמן MCT 750 מ"ל – 45 ₪
  • פירורי מאפה קיטו – 200 גרם – 23 ₪
  • לחמניות קיטו – 400 גרם – 30 ₪

להשיג ב:

  • סניפי ניצת הדובדבן | סניפי שופרסל גרין | חנות המפעל של מצות אביב ממנה גם ניתן לעשות משלוחים בתשלום לאזור גוש דן בהזמנה טלפונית – 03-618-2152
  • ובאתר KETOCHEF.CO.IL בהנחה

אתר ketochef.co.il הינו האתר הקטוגני הראשון בישראל המרכז מגוון תכנים ומוצרים לצרכני התזונה הקטוגנית. בנוסף למוצרים האתר החדש מציע תפריט אוכל קטוגני מוכן מאת השף עודד טלמור במשלוח עד הבית, קורס בישול הכולל 15 מתכונים מצולמים שניתן להכין מחומרי גלם זמינים ובהכנה מהירה, ספר מתכונים, תוכנית ליווי של 30 יום לכניסה לתזונה הקטוגנית ובלוג המתעדכן בתכנים רלוונטיים.

השארת תגובה