קבוצת קפה גרג פותחת רשת כשרה תחת השם: בייקרי

הרשת החדשה תציע משלוחים הביתה לצד קניית מוצרים במקום בשירות עצמי • 2 הסניפים הראשונים יפתחו בחיפה ובפרס חנה • כל סניף יפתח בהשקעה של 1 מיליון ש"ח • סה"כ יפתחו כ- 30 סניפים בפריסה ארצית

בייקרי רשת חדשה | צילום: אילן הלד
בייקרי רשת חדשה | צילום: אילן הלד

קבוצת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מקימה רשת כשרה, תחת השם "בייקרי", המתמחה במעדניות ובית מאפה, בשירות עצמי.

סניפיה של הרשת החדשה ימוקמו במרכזים שכונתיים ובבנייני משרדים. שני הסניפים הראשונים נפתחו השבוע בחיפה ובפרדס חנה. ההשקעה בכל סניף נאמדת במיליון שקל וגודלם הממוצע יהיה כ־85 מ”ר, כשמחצית מהשטח מיועד לתפעול ולמאפיה שבה ייאפו בגטים, לחמים ודברי מאפה.

הרשת החדשה תציע משלוחים הביתה לצד קניית מוצרים במקום בשירות עצמי. מדובר ברשת שמטרתה להתמחות במעדניות, עם סלטים מיוחדים, גבינות, דגים, ממרחים, מאפים וקפה, בשירות עצמי ללא מלצרים.

לדברי יאיר מלכה, מבעלי קבוצת גרג: “היתרון הייחסי הוא שאנו מייצרים את כל המוצרים עבור הרשת החדשה, במפעלים הנמצאים בבעלות הקבוצה, ובכך יכולים לספוג את עלויות הבלאי ולהיות תחרותיים משמעותית". לדבריו: " שני הסניפים הראשונים בחיפה ובפרדס חנה מהווים פיילוט ובהמשך נפתח עוד סניף בקריות וסניף באזור תל אביב. הכוונה להגיע עם הרשת החדשה ל- 30 סניפים בפריסה ארצית, כי קל לתפעל אותם".

עוד מסר יאיר מלכה: "הרעיון להקמת הרשת עלה במשבר הקורונה. זיהינו שהרבה רשתות קטנות ופרטיות סגרו סניפים ואנחנו ‘מתלבשים’ על הלוקיישנים שלהם בשכונות. הרשת תהיה על טהרת הטריות וסניפים שאנחנו נפעיל באופן ישיר ללא זכיינים”. לדבריו, בתי הקפה השכונתיים מתעצמים, אך אנו לא פוסלים שהרשת תיכנס בעתיד גם לקניונים, שדות תעופה ומכללות".

קבוצת גרג נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג, וניר אדרי. הקבוצה נחשבת לקפה פרימיום, המציעה מטבח איכותי עם דגש על בריאות, טריות, וחומרי גלם איכותיים. הקבוצה מפעילה כיום כ־110 סניפים של רשת בתי הקפה גרג, 40 סניפים של רשת ביגה, 6 סניפים של סנדוויץ' בר וסטשיין (דוכנים לסנדוויצ'ים שפועלים באזור הצפון) ו-5 סניפים של רשת קיטשן ביי גרג. כמו כן בבעלות הקבוצה 5 מפעלי מזון שפועלים תחת המותג ביגה: מפעל פסטה, מפעל לחם וקונדיטוריה, מפעל ללא גלוטן, מפעל רטבים ומפעל תבלינים.

השארת תגובה