איך להפיק מסיבת רווקות של פעם בחיים?

קריוקי
קריוקי

הבסטית שלך מתחתנת? כדאי שתנסי לשלוט בהתרגשות שאוחזת אותך, כדי שתוכלי לתכנן עבורה מסיבת רווקות מהממת שהיא לא תוכל לשכוח אף פעם! בוודאי כבר קופצים לך לראש אינספור רעיונות, אך חשוב לעשות סדר בהכל כבר בהתחלה כדי שמסיבת הרווקות תצא לפועל בצורה הטובה ביותר שיש, וכך תוכתר כמסיבת הרווקות של פעם בחיים. כדי לסייע לך בכל ההכנות ותהליכים שעלייך לבצע, פנינו אל החבר'ה של פורטל קרמל כדי לקבל רעיונות וטיפים להפקת מסיבת רווקות מושלמת, וחזרנו עם כמה תובנות שכדאי לך לאמץ וליישם:

1. פתחי קבוצה בווטסאפ
למעשה, זהו הדבר הראשון שעלייך לעשות לפני הכל. בקבוצה זו הוסיפי את כל החברות הצפויות להשתתף במסיבת הרווקות, כך שתוכלי לשתף אותן בכל דבר בתהליך, להתייעץ לגבי מקומות ואטרקציות, לברר אם הבנות יעדיפו להזמין אוכל מוכן או שכל אחת תכין משהו ותביא איתה למסיבה, איזה סוג אלכוהול הבנות יעדיפו לשתות במסיבה ועוד המון דברים נוספים שיסייעו לך להתקדם בתהליכי תכנון המסיבה.

2. קבעי תקציב מוגדר מראש
לאחר פתיחת הקבוצה בווטסאפ, זה הזמן שלך בעצם להבין אילו בנות יגיעו למסיבה וכמה משתתפות יש סך הכל. באמצעות המידע הזה תוכלי להגדיר תקציב מוגדר מראש לכל המסיבה המתוכננת, כאשר ההמלצה היא לכלול בתקציב את כל הדברים שצפויים להיות במסיבה – משכירות של המקום בו המסיבה תיערך, ועד האקססוריז והקישוטים שיהיו במסיבה.

כיוון שהכסף למימון המסיבה יוצא מהחברות המשתתפות, התייעצי איתן מראש לגבי סכום שמתאים לכולן כך שתוכלי לדעת היכן לחגוג ואילו אטרקציות ודברים מיוחדים להזמין.

3. בחרי לוקיישן מתאים למסיבה
עכשיו מגיע החלק הכיפי של תכנון המסיבה! לאחר שיש לך תקציב מוגדר, זה הזמן לשריין מקום מיוחד בו המסיבה תתקיים. יש מגוון אפשרויות כמובן, אך ההמלצה היא לבחור לוקיישן ייעודי עבור מסיבה כיפית כמו חדר קריוקי לדוגמה. תוכלי לשכור חדר קריוקי פרטי במיקום שהכי מתאים לכל הבנות המשתתפות, ובו למעשה לערוך את כל המסיבה כאשר כולן נהנות מהאטרקציה של שירה בזיופים ומוזיקה קצבית וקולנית. כדאי לברר מראש עם בעלי המקום האם קיימת אפשרות להזמין מנות אוכל ושתייה במחיר אטרקטיבי, או לחילופין להביא איתכם למקום אוכל ושתייה שתרכשו לבד.

4. הזמיני אטרקציה למסיבת רווקות
אי אפשר לתכנן מסיבת רווקות בלי לכלול בה אטרקציה מדליקה וכיפית במיוחד. אטרקציה כמו סדנת קוקטיילים יכולה להיות מושלמת לקונספט של המסיבה, כיוון שהיא כוללת הכנה וכמובן שתייה של המון קוקטיילים צבעוניים ואלכוהוליים שירימו את מצב הרוח של כולן. מומלץ לבחור מפעיל / ספק בתחום בעל ניסיון קודם בהפעלות למסיבות רווקות, כך שתכני הסדנה יתאימו בדיוק לאווירה של המסיבה.

5. הכיני משחקי חברה מגבשים ומשעשעים
דרך מיוחדת וכיפית ליצירת מסיבת רווקות מהממת היא באמצעות משחקי חברה מגבשים, שיאפשרו לכל המשתתפות להכיר אחת את השנייה טוב ויותר, וכמובן להגיע מוכנות לחגיגות האמיתיות שיהיו בחתונה. תוכלי להכין לבד או בעזרת בנות נוספות כמה משחקי חברה כמו חבילה עוברת, אף פעם לא ("נבר"), אמת או חובה, שאלות טריוויה, משחקי אופנה ועוד משחקים נוספים.

השארת תגובה