מכשיר האינהלציה הנייד והשקט שאתם חייבים להכיר

כשליש מהפעוטות סובלים משיעולים ו"צפצופים" בנשימה • איך עוברים את עונת הטיולים והחופש עם ילדים הזקוקים לאינהלציה באופן קבוע?

מכשיר אינלהציה נייד דין דיאגנוסטיקה | צילום: יח"צ
מכשיר אינלהציה נייד דין דיאגנוסטיקה | צילום: יח"צ

בעבור הורים וילדים רבים, מכשירי האינהלציה הפכו בשנים האחרונות לחלק מהפק"ל הקבוע בכל בית. על פי הערכות, כשליש מכל הילדים עד גיל שלוש יחוו לפחות אירוע אחד של צפצופים ושיעול, אשר טיפול באינהלציה יכול להקל עליו.

הורים לילדים שמכירים את השימוש במכשיר האינהלציה מקרוב, יודעים כי עונת המעבר ואפילו הקיץ יכולים לעיתים להחמיר את המצב – יציאה וכניסה מהמזגן אל מזג האוויר החם בחוץ וחוזר חלילה או שהייה ממושכת בסביבה ממוזגת עשויה להגביר את הרגישות ואת הסיכויים להתקררות ונזלת.

שוק מכשירי האינהלציה מציע עשרות סוגים של מכשירים המסייעים לטיפול . ברובם יש הבדלים, ולא רק במחירים, אלא גם במידת הרעש, בידידותיות למשתמש, בגודל, במשקל, ובפרק הזמן שצריך לשבת עם המכשיר עד שיסיים את עבודתו.

חנות האונליין דין סטור, מציעה להורים פתרון יעיל, קומפקטי, ללא חיבור לחשמל – ואם לא די בזאת, גם שקט לחלוטין: מכשיר אינהלציה אולטראסוני Bubble Tree (באבל טרי).

מכשיר אינהלציה באבל טרי מעוצב באופן ייחודי על מנת למנוע נזילות, וכך ניתן להפעילו גם בהטיית זווית של 45 מעלות ללא חשש. המכשיר פועל על סוללות, ועל כן אין צורך לחברו למקור חשמל חיצוני, וכמו כן פועל באמצעות טכנולוגיית ממברנה אשר מאפשרת שאיפה מהירה ויעילה של מנת התרופה. מכשיר באבל טרי מגיע כמארז עם סט אביזרים וכולל מסיכה למבוגרים, מסיכה לילדים, מחבר למסכה ופומית.

מתאים גם לחופשה

כמו כן, חודשי הקיץ והחופש הגדול כבר כאן ואיתם עונת הנסיעות והחופשות המשפחתיות. טיול עם הילדים זו אריזה אחרת לגמרי, ולפעמים צריך להיערך לכל תרחיש אפשרי כדי שהחופשה החלומית או אפילו הטיול לגינת המשחקים לא יהרסו בגלל מצבים בלתי צפויים. מכשיר אינהלציה "באבל טרי" מושלם לשימוש לא רק בבית, אלא גם מחוץ לבית – הוא קומפקטי ומושלם לנשיאה בכל תיק, לא תופס מקום במזוודה, ובגלל שהוא נייד וניתן לשימוש בזוויות שונות ניתן לעשות בו שימוש גם תוך כדי תנועה, בישיבה או בשכיבה.

המכשיר אידיאלי לשימוש בכל מקום – בגינת המשחקים, במטוס/בנסיעה ארוכה ברכב ואפילו בזמן ישיבה ליד שולחן בארוחת הבוקר בבית המלון. אז מי אמר שאינהלציה לא יכולה להיפך לחוויה עבור הילדים?

השארת תגובה