מוצרי איכות מטקסטיל ליולדת, להורים ולתינוק

מעיין בייביז: תוצרת כחול-לבן-ירוק- ידידותי לסביבה ולתינוק ומפנק ברמה אחרת • מדריכת ההורים מעיין אטייה משיקה מותג פרטי של מוצרי טקסטיל מלטפים לתינוק • המוצרים מבטיחים ומקיימים איכות ללא פשרות ומתיקות ללא גבולות

צילום: מעיין בייביז
צילום: מעיין בייביז

מדריכת ההורים ומנהלת בית הספר להורים "מעיין ההורות" משיקה בימים אלו את אתר האי-קומרס החדש מעיין בייביז לשיווק מותג הבית -מוצרי איכות מטקסטיל ליולדת, להורים ולתינוק. על המדף הווירטואלי בחנות האון-ליין החדשה maayan-baby.store ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים שנבחרו באהבה "עם פינצטה". הקולקציה החדשה נתפרה למידות היולדת, ההורים והתינוק בהמשך למחקר שוק מעמיק ומתוך רצון לדייק תמהיל מוצרים השם דגש מרכזי על השילוב המנצח של פינוק, איכות ובריאות.

עורם של תינוקות רכים דק ורגיש יותר מעור של אדם בוגר, חשוף יותר לגירויים ולזיהומים, וההמלצה הרווחת היא להשתמש במוצרי טקסטיל טבעיים, אורגניים או אנטי בקטריאליים בחודשי החיים הראשונים. לאחר שיטוט, מישוש ובחינה של ההיצע הקיים, החליטה מעיין לייצר כאן בישראל מוצרים כחול-לבן באיכות מעולה ומהבדים המשובחים ביותר- עשויים מכותנה אקולוגית ומבמבוק -חומר 100% אורגני!

בדי הבמבוק מרגישים ונראים כמו משי, קלילים ורכים במיוחד, הסיבים נושמים ואווריריים יותר מכל בד טבעי אחר, ומשתבחים מכביסה לכביסה: הופכים רכים יותר ולא מאבדים מגודלם ומצורתם המקורית.

כחומר גלם בתעשיית הטקסטיל, לצמח הבמבוק מספר תכונות מיוחדות במינן, שהופכות את הבד המופק ממנו בתהליכים טבעיים, לאידיאלי: הוא בעל תכונות היפו-אלרגניות, נושם, סופג יותר, מתייבש במהירות ומרחיק לחות, ובעל תכונות אנטי-בקטריאליות: נטול מזיקים ומכיל את החומר הטבעי "במבוק KUN" הדוחה חיידקים ומזיקים, מונע היווצרות ריחות לא נעימים ושומר על בטיחות והיגיינה של עור התינוק שבא עמו במגע. בנוסף, מסייע הבמבוק לשמור על טמפרטורת הגוף, בשל מבנה סיבים ייחודי (תא חלול) שלוכד בין הבד לגוף כמות קטנה של אוויר המתפקדת כשכבה מבודדת, מעניק תחושה חמימה בחורף וצוננת בקיץ- סוג של “תרמוסטט” פנימי המקרר את הצמח בקיץ; כך שמגע הבד על העור קריר יותר בכ-3 מעלות בהשוואה לכל בד אחר.

מוצרי בד הכותנה האקולוגי-אורגני מיוצרים ללא שימוש בחומרי הדברה כימיים בתהליך הגידול עצמו, וללא התערבות כימית בתהליך הפיכת סיב הכותנה הטבעי לבד הניתן לאריגה. כותנה טהורה זו מאפשרת לתינוק ליהנות מיתרונות הבד ללא חשש מגירויים, אדמומיות בעור, עם ערך מוסף של שמירה על איכות הסביבה ללא הותרת טביעת אצבע אקולוגית ארוכת שנים.

גווני פסטל

מוצרי הטקסטיל של מעיין בייביז כוללים פריטים בעיצוב עדין בגווני פסטל רכים ומרגיעים, לבנים, בנות ו"יוניסקס" של תכלת, וורוד, סגול לילך, אפור, שחור, כחול נייבי ולבן, ובהם ניתן למצוא חבילות של חיתולי טטרה ענקיים מבמבוק, מגבות עיטוף עם כובע מובנה, מארזי שמיכות עבות ודקות למיטת תינוק ולעגלה, "ארנבוני" שתינוקות אוהבים לחבק, "נעימי"-מגן ראש למיטת תינוק ועוד…

ניתן לרכוש מוצרים בודדים או מארזי מתנה מפנקים.

צילום: מעיין בייביז

בתמונה – מארז מתנה שכולל 4 פריטים:

  •  ארנבון חיבוקי כותנה
  •  שמיכת קיץ כותנה
  •  חיתול טטרה ענק מבד במבוק
  •  מגבת לתינוק עם כובע מובנה מבד במבוק

כל הפריטים שבמארז קיימים במבחר גוונים:

  • ארנבונים – פסים אפור כהה, אפור בהיר, כחול כהה, חלק ורוד.
  • מגבות במבוק לתינוק – ורוד, תכלת ולבן.
  • חיתול טטרה במבוק – תכלת, ורוד, לבן.
  • שמיכות קיץ דקות – מגוון צבעים והדפסים יוניסקס.

 

עלות המארז לצרכן – 229 ש"ח. מבצע השקה חם- 20% הנחה – 185 ש"ח.
בנוסף, לרגל ההשקה, כל האתר ב- 10% הנחה עד ה 15.7.21.

כתובת האתר: https://maayan-baby.store/

עוד כמה מילים על התכונות ה"ירוקות" של הבמבוק:

הבמבוק הוא צמח ירוק-עד רב שנתי, ולמרות שהוא נראה כמו עץ, הוא למעשה עשב שגדל בצורה טבעית, בעיקר באסיה ובדרום אמריקה, באופן ידידותי לסביבה. הוא אינו מצריך דישון והדברה וצורך כמויות קטנות של מים. הבמבוק רגיל לצמוח בצפיפות, כך שנדרשים שטחים קטנים יותר לגידול כמויות גדולות ממנו. זאת ועוד, הוא תורם לשמירה על איכות האוויר ומאפשר הצלת יערות גשם בשל היותו מקור אלטרנטיבי שמתחדש מעצמו במהירות לאחר שנקצר. תהליך העיבוד של הצמח והפיכתו לבד שניתן לעבוד אתו, מתבצע גם הוא תוך פגיעה מינימלית בסביבה- בד הבמבוק עשוי מסיבים שהופכים לחומר רך ואוורירי הנטווה לחוטים ונארג לכדי הבד. הערך המוסף ה"ירוק" של מוצרי הבמבוק לתינוק הולם את הטרנד המבורך של חזרה לפריטים עמידים ונצחיים, כמגמה נגדית לתעשיית האופנה המהירה ולמוצרים שקונים לעונה אחת וזורקים. המטרה היא לצמצם את הקניות למה שמדויק לצרכים האישיים ולסביבה, ופריטי טקסטיל מבמבוק משתלבים במגמה הזו מכיוון שהם עמידים לאורך זמן, שורדים כביסות רבות ושומרים על רכותם.

השארת תגובה