רוצה להלביש את הילדים שלך בסטייל של חו"ל?

אופנת ילדים צרפתית חדשה בבית המשביר לצרכן • חופשת הקיץ מתחילה, מטיילים עם הילדים, אנחנו מחפשים את הבגדים הנכונים שמשלבים נוחות, איכות, אופנה ונראות • אוקיידי התשובה הנכונה

סניף המשביר לצרכן
סניף המשביר לצרכן

כשזה מגיע לבגדי ילדים, אנחנו מחפשות בעיקר נוחות, האפקט האופנתי חשוב לנו ובעיקר ליהנות מאופנה ייחודית בכסף קטן ושתהיה לנו אפשרות להחליף בתדירות גבוהה יותר, אופנה זה אופנה, מעצבים באים ומתחלפים, רשתות נפתחות וההיצע רק גדל.

בכל העולם שוקדים על עיצובים וחדשנות לאופנת ילדים, חושבים על צבעי העונה, על האופנה עכשווית וכמובן מה שכל אמא רוצה וחושבת עליו שיהיה נוח לילדים. מי לא אוהב להתלבש יפה ולהרגיש אופנתי, רשתות אופנה ומעצבים מפתחים יום יום את הגזרה באה שנלבש.

רשת המשביר לצרכן הביאה לארץ את מותג הילדים האקולוגי המצליח ביותר OKAIDI המותג הצרפתי המצליח קיים כבר 25 שנה וזוכה להצלחה ברחבי העולם, המותג עושה שימוש בבדים המבוססים על חומרים טבעיים, מה שמאפשר גם עמידות ובעיקר נוחות ותחושה נעימה על הגוף של הילד.

מותג OKAIDI מציע את פרטי הלבוש שילדים צריכים, מאופנה עכשווית ועד בגדים במחירים שמתאימים לכל כיס. במותג תמצאו מבגדי בייסיק, חליפות גן ועד בגדים אלגנטיים וחגיגיים יותר.

שאלנו את מנהלת המותג OKAIDI ברשת המשביר לצרכן מעיין אמגר על המותג הצרפתי והתאמתו לאוכלוסייה הישראלית.

למה החלטתם לייבא את המותג הספציפי הזה לרשת?

התרשמנו מאוד מהמותג והערכים שהוא מייצג, שם את טובת הילד ונוחיותו במרכז, פועל לטובת איכות הסביבה, בדים איכותיים ונושמים (כותנה אורגנית), קולקציות אופנתיות המשלבות ביגוד בייסיק יומיומי וחגיגי.

האם למותג בגדים אלגנטיים או ספורטיביים?

קולקציית הילדים של המותג כוללת את כל פריטי הלבוש שהילדים צריכים, החל מפריטי בייסיק איכותיים ועד פריטים חגיגיים ואופנתיים בשילוב אביזרי אופנה, נעליים והלבשה תחתונה.

איזה אופנת ילדים המותג מייצג?

המותג מייצג אופנת ילדים אופנתית, עדכנית, נוחה, יומיומית, חגיגית ואיכותית במחיר עממי

מה היתרון של המותג לעומת הרשתות האחרות?

מותג בעל קולקציות מגוונות (בייסיק ואלגנט), נוחות, איכותיות, מחומרים ממוחזרים ואורגניים, מציע מגוון רחב של מידות מ-new born ועד גיל 14, בכל קולקציה יש פריטים עם גימיק מיוחד כגון חולצות "פייטים מתחלפים", הולוגרמות, פריטים דו-צדדיים, בקולקציות התינוקות יש פריטים עם מרקמים מיוחדים שתורמים להתפתחות התינוק, כמו כן, המותג חוקר את נוחיות התינוק על ידי ייעוץ עם אנשים מתחום התפתחות התינוקות ומגיב בהתאם, לדוגמא בגיל תשעה חודשים תינוקות אוהבים לשחק "קוקו" ועל כן עוצבו בגדי גוף עם צווארון מעטפת המסייע להם לחוות "סוג של משחק" ומודעות, מכנסיים מעוצבים מבגדים נוחים לתנועה וכן בעלי כפתור טיקטק לפתיחה מהירה שילד יכול להתלבש לבד ולהרגיש עצמאי ועם ביטחון עצמי.

כמו כן למותג קולקציות טוטאל לוק כגון קולקציות בגדי ים בקיץ עם כובע וכפכף תואם לבגד ים.

מה טווח מחירים לבגדי ילדים?

טווח המחירים נע בין 24.90 עד 249.90 ומתחילת העונה מוצעת עם הנחות בלעדיות לחברי מועדון

לסיום כמה טיפים להלבשת ילדים

היתרון הגדול בתמהיל המוצרים של המותג טמון ביכולת לשלב מגוון פריטים במגוון צבעים ועבור מגוון אירועים. החל מקז'ואל ועד אלגנט, מותג האופנה אוקיידי מכיל פריט לבוש לכל מטרה.

הטיפ המומלץ לאיך להלביש בצורה הנכונה ביותר מתחיל מטוטאלוק – נעליים, מכנסיים, חולצה – לסגנון יום יומי ועד אלגנט.
התאמת הצבעים ושימוש נכון בפריטים תביא את הילד או הילדה להרגיש הכי בנוח בסביבה החברתית בה הם שוהים.

השארת תגובה