'תחושת נצחון': אלפים ב'ריקודגלים'

ריקודגלים, צילום 'אם תרצו'
ריקודגלים, צילום 'אם תרצו'

אלפי משתמשים הגיעו לציין את ריקוד הדגלים בירושלים לאחר שבחודש שעבר חגיגות האירוע הופסקו בעקבות אירועי טרור שהחל החמאס. על אף זאת מארגני מצעד ריקודגלים לא התייאשו והודיעו על קיומו של האירוע.

אלפי הצועדים החלו את צעידתם ברחוב הנביאים בירושלים, המשיכו משם לשער שכם בו נערכה הרקדה מרכזית ומשם המשיכו אל שער יפו ונכנסו לעיר העתיקה דרך השוק ברובע היהודי המתחדש.

בין הארגונים שהשתתפו באירוע ניתן היה למצוא את : תנועת "אם תרצו", , מועצות אזוריות שומרון, קריית ארבע, גוש עציון, בנימין, הר חברוןז, חניכי תנועות הנוער בני עקיבא, עזרא ואריאל,ישראל שלי ועוד.

נתנאל וקנין, תושב בית שאן שהשתתף באירוע מסר כי: "מציאות בה ישראל לא יכלה לחגוג את יום איחוד ירושלים היא הזוייה. באנו כאן אלפי צועדים מכל רחבי הארץ כדי להניף את דגלי ישראל בגאון ולהעביר מסר ברור לחמאס- ירושלים היא בירת ישראל הנצחית".

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" אשר תנועתו היא אחת ממארגני האירוע אמר כי:
" ירושלים מעולם לא הייתה חופשית ובטוחה יותר לכלל העדות והדתות מאשר בזמן הריבונות הישראלית. אסור לנו לקפל את הדגלים ולוותר על הנכסים ההיסטוריים הללו בגלל ארגוני טרור ושאר מבקשי רעה ואנו שמחים שאלפי אנשים בחרו להניף את דגלי ישראל פה בגאון וללא כל פחד. מדובר באירוע ערכי, חינוכי, לאומי וציוני מהמעלה הראשונה. נגד ארגוני נטרור אנחנו מעבירים מסר חד וברור- ירושלים היא בירתה הנצחית של ישראל".

דביר עמיאור מזכ"ל תנועת הנוער אריאל אמר: "אנחנו שמחים שהצעדה יוצאת לפועל במתווה מוסכם עם המשטרה, בכל אירוע בתנועתנו אנו חותמים בשירת התקווה ובמשפט "להיות עם חופשי בארצנו ארץ ציון וירושלים" . אני מקווה שלא יכנעו שנית לאיומי הטרור ונוכל לשמוח ולחגוג באיחודה של בירת ישראל לאחר 2000 שנה".

השארת תגובה