חדש בשערי צדק: המידע הרפואי – בקליק

שערי צדק
שערי צדק

המרכז הרפואי שערי צדק משיק את שערי צדק אישי, פלטפורמה דיגיטלית חדשנית בה כל מטופל יוכל לקבל את כל המידע האישי שלו באופן דיגיטלי, מקוון ומכל מקום שירצה.

עידן חדש של בריאות דיגיטלית החל בשערי צדק עם השקתה של מערכת SBB חדשה לניהול מידע רפואי עבור מטופלי המרכז הרפואי. המערכת הייחודית מבוססת על הטכנולוגיה החדשנית ביותר של חברת סיילספורס הבינלאומית, החברה המובילה בעולם בתחום ה-CRM. מעתה כל מטופל יוכל לקבל התראות מותאמות אישית לתור קרוב, תוצאות בדיקות מעבדה והדמיה, תכניות מיוחדות לקידום הבריאות ועדכון לגבי שלבי טיפול.

על ידי מערכת ניהול לקוחות משולבת, כל אחד מאנשי הצוות הרפואי – הרופא המטפל, האחות או מטפל אחר רלוונטי, יכול לקבל את המידע העדכני ביותר על המטופל ולראות מהם הצעדים הבאים הצפויים בטיפול שלו ולמעשה לקבל תמונה מלאה של 360 מעלות, על כל מטופל.

גם המטופלים עצמם יכולים לשפר את חוויית הטיפול שלהם – על ידי עדכון ההעדפות שלהם באזור האישי לגבי דרכי התקשרות וקבלת התראות: ב- SMS, במייל או בצ'אט או בטלפון. נתונים אלה נשמרים במערכת ניהול הלקוחות, כך שתמיד אפשר לפנות למטופל באופן שהוא בחר והגדיר.

באמצעות שכבת אינטגרציה מחוברת, מערכת ניהול הלקוחות 360 של סיילספורס מורידה חסמים בין מערכות שונות ויישומי תוכנה, ומאפשרת שיתוף מידע לאורך מגוון מקורות. באמצעות ממשקי תכנות בסיסיים היא מושכת נתונים ממערכות שונות, בניהן מערכות התיק הרפואי, ומציגה במקום אחד את כל המידע החשוב על המטופל, קליני ואדמיניסטרטיבי, תוך שמירה על רמת אבטחה מרבית.

מנכ"ל שערי צדק, פרופ’ עופר מרין: "הפורטל החדש הנו צעד נוסף לקידום חוויית הטיפול הפרסונלי ששם את המטופל וצרכיו במרכז. פורטל המטופלים מאפשר קבלת תמונת רפואית אישית מלאה, שמובילה לטיפול פרואקטיבי ורצף טיפולי החיוני כאשר מדובר בניהול מחלות ארוכות טווח. אין ספק שמדובר במהפכה שמשלימה מכלול צעדים שמובילים את שערי צדק לחזית הטיפול האנושי, המקצועי והמוביל”.

סמנכ"ל טכנולוגיות בשערי צדק, שימי בן ברוך: "המערכת שהשקנו היא מהמתקדמות ביותר בעולם ונותנת מענה מקיף לכל צרכי המטופל והמטפל. בחרנו בפלטפורמה של חברת סיילספורס בזכות האמינות הגבוהה, המקצועיות ורמת האבטחה הגבוהה הנדרשת בתחום הבריאות".

השארת תגובה