רשת "מקס סטוק" מצטרפת לממלכה של זאביק דרור

רשת "מקס סטוק", כאן קונים בכיף – בחרה ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים של החברה • זאביק דרור: "מטרתנו לייצר חשיפה רחבה ולהעמיקה לכל פעילויות הקבוצה ביניהן פתיחת סניפים, מחלקות וקונספטים חדשים, מתן מענה לטרנדים בכול העולמות הצרכניים של הרשת תוך שמירה על חוויה ועל המחיר המשתלם ביותר"

זאביק דרור | צילום: יח"צ
זאביק דרור | צילום: יח"צ

לדברי אורי מקס מנכ"ל ובעלים רשת "מקס סטוק": "רשת מקס סטוק פועלת מעל 15 שנים ומגשימה חלומות צרכניים במחירים קטנים, לאורך שנות פעילות החברה אנו מקפידים על מגוון רחב ככל הניתן של מוצרים איכותיים במחיר הטוב והמשתלם ביותר. אנו במקס סטוק שמחים ובטוחים כי שיתוף הפעולה עם משרד יחסי הציבור והמשפיענים של זאביק דרור יניב תוצאות בעלות ערך אשר יהלמו את ערכי החברה ויביאו את בשורת מקס סטוק לכל בית בישראל".

לדברי זאביק דרור: "אנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול ביחסי הציבור של מקס סטוק, רשת הסטוק המובילה והמשתלמת בישראל. מטרתנו המשותפת היא להמשיך ולקבע את מעמדה של החברה כמובילה בתחום הן ברמת המחיר והן ברמת הפתרונות וההיצע לקהל לקוחותיה. כמו כן לייצר חשיפה רחבה ולהעמיק את החשיפה לכל פעילויות הקבוצה ביניהן פתיחת סניפים, מחלקות וקונספטים חדשים, מתן מענה לטרנדים בכול העולמות הצרכניים של הרשת תוך שמירה על חוויה ועל המחיר המשתלם ביותר".

אודות "מקס סטוק":

"מקס סטוק" הנה רשת ייחודית המגשימה את חלום הצרכן לקניה גדולה במחיר קטן. ברשת החנויות קיים מגוון מוצרים אדיר המתחלף בתדירות גבוהה מאד, במחיר משתלם ביותר ובאיכות מוקפדת. החוויה הקמעונאית הנה מרגשת והשירות הנו מהמעלה הראשונה.

"מקס סטוק" מעניקה לכל לקוח באשר הוא שיווין הזדמנויות לרכישה. כול אחד יכול ליהנות. החנויות המזמינות והנוחות, המחירים ההוגנים והמגוון המפתיע שתמיד מצליח לרגש ולגוון, הופכים את חווית הקניה למרגשת וכדאית. ברשת "מקס סטוק" שותפים כאלפיים עובדים מקצועיים, העומדים לשירות הלקוחות בכל עת, וזמינים לכל שאלה.

"מקס סטוק" מתפרסת על פני 52 סניפים בכל רחבי הארץ, המחזיקים במגוון עצום של פריטים.

36 מחנויות הרשת הן חנויות גדולות ומרווחות תחת שם המותג "מקס כאן קונים בכיף", הממוקמות באזורי תעשיה ובמרכזי קניות פתוחים ו– 16 מתוכן חנויות קטנות "מקס 20" המוכרות מגוון פריטים עד 20 ₪ וממקומות במרכזי ערים.

בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה גם באזור הדרום, השרון והצפון עם סניפים חדשים המהווים מתחמי קניות בעלות חווית קניה שונה ומרגשת לרווחת הלקוחות. הסניפים החדשים משתרעים על פני 2,000-4,000 מ"ר. חלק מהסניפים העתידיים יתפרסו על פני שתי קומות כמו כן, בחלק מהסניפים החדשים צפויה הרשת לשלב ממכר מזון ומשקאות ומתחם ג'ימבורי לילדים על מנת למקסם את חווית הקניה של הלקוחות. מיקום החנויות החדשות יהיה מתוך בחינה של ערי מסחר מרכזיות בעלות תכניות מתאר להתפתחות דמוגרפית עתידית בעלת צריכה גבוהה.

אודות "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית":

"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" נוסד בשנת 2002 והנו משרד מוביל ליחסי ציבור ותוכן משפיענים המחזיק בלמעלה מ- 50 לקוחות מובילים מתחומי העסקים, לייף סטייל, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה, טכנולוגיה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול הוליסטי במותגים 360 מעלות ומעניק פתרונות בכל תחומי השיווק והתדמית הפועל כ- one stop shop לתחומי יח"צ, דרך קריאייטיב ומשפיענים ועד להפקה. המשרד מובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי הקריאייטיב, המשפיענים, התוכן, האסטרטגיה וההפקה.

בין לקוחות המשרד המרכזיים נמצאים: קבוצת קניוני עזריאלי, סופר-פארם, אמריקן אקספרס, קבוצת קפה קפה, קבוצת רנואר, מחלבות גד, קבוצת מי עדן, רשת פיצה האט, רשת דלי קרים, השף שגב משה, שף קונדיטור מיקי שמו, יקב קסטל, חטיבת היוקרה של לוריאל ( YSL, Lancôme, Armani, prada, VALENTINO) ,קבוצת קוסמופארם (סנו), קונצרן הנקל, קלאב מד, חברות התעופה אייר פראנס ו- KLM , ענקית האופנה הבריטית BOOOHOO ועוד.

כמו כן, מטפל המשרד בהתנדבות מלאה בעמותת MAKE A WISH המגשימה משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים.

תגובה אחת
  1. שעה שאני מחפש שעות פתיחה בסניף מקס סטוק מודיעין אבל כמו כמעט כולם גם אתם מה שמעניין אותכם זה למכור ופחות השרות אז את מה שאני צריך אקנה בהום סנטר ותודה לאל שיש תחרות רק באמת שחבל שחנות שהיתה פעם שם דבר בתחום המחירים תהיה כזו שצריך להזהר מהשרות הזול היום העדפה שלי זה השרות במקום הראשון והמחיר כבר פחות מעניין אותי
    תודה ושבש; רן

השארת תגובה