הכירו: 'נאות הדרים' בבאר שבע

חברת צרפתי שמעון קיבלה היתר לבניית 176 יח"ד בנאות הדרים, באר שבע

פרויקט צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע, הדמיה 3Dvision (מוקטן)
פרויקט צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע, הדמיה 3Dvision (מוקטן)

חברת צרפתי שמעון מדווחת כי קיבלה היתר בנייה להקמת פרויקט חדש בשכונת נאות הדרים בבאר שבע. הפרויקט יכלול, בשלב הראשון, 176 יח"ד בשלושה בניינים: שניים מהם בני 16 קומות והשלישי בן 14 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 3,4,5 חדרים, כאשר לכל הדירות ישנה מרפסת בת 24 מ"ר עם גינה תלויה. הפרויקט נהנה ממיקום אטרקטיבי מול הפארק המרכזי של השכונה. אדריכל הפרויקט הוא משרד טיטו אדריכלים.

שכונת נאות הדרים ממוקמת בצידה הדרום מזרחי של באר שבע ונהנית ממיקום אסטרטגי נגיש ונוח, בסמוך לצירי התנועה המרכזיים בעיר, לכביש 6 ובקרבה ליציאות הצפוניות והדרומיות מהעיר ולעיר הבה"דים. השכונה מתפרסת על פני כ- 170 דונם והיא עתידה להכיל כ- 1200 משפחות. השכונה צפויה להתפתח באופן מאסיבי בשנים הקרובות, בין היתר תוקם טיילת עם מקומות ישיבה לאורך גדות נחל באר שבע, מסלולי אופניים, גינות שעשועים ושבילי הליכה. השכונה גם תכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת, קניון, בתי קולנוע, בתי קפה ועוד.

לדברי אבי צרפתי, סמנכ"ל בחברת צרפתי שמעון: "התחלנו בשיווק הפרויקט, במחירי פריסייל, וכבר אנחנו מרגישים התעניינות רבה. לאחרונה פורסם כי חלה ירידה של 70% בכמות היתרי הבנייה שניתנו לפרויקטים בבאר שבע בשנה האחרונה, מה שמקטין את היצע הפרויקטים המוצעים לשיווק. הביקושים, לעומת זאת, הולכים וגדלים משנה לשנה. באר שבע היא עיר שמצליחה להשאיר אצלה את הזוגות הצעירים ונהנית מהגירה של משפחות צעירות, שמחפשות עיר חיה, תוססת ומתקדמת, שמתאימה לכל המשפחה. שכונת נאות הדרים צפויה להיות שכונה יפה במיוחד, שנבנית על גדת נחל באר שבע ותכלול פארק עירוני רחב ידיים".

חברת הבנייה ויזמות הנדל"ן צרפתי שמעון נמצאת בתחום 39 שנה והינה מהחברות הפרטיות המובילות בישראל (מדורגת במקום התשיעי בדירוג חברות הבניה הפרטיות של Coface Bdi). לקוחת החברה נהנים משירות של "הכל תחת קורת גג אחת". הדבר בא לידי ביטוי מליווי צמוד החל ממחלקת השיווק דרך, שינויי הדיירים וקשרי הלקוחות מרגע חתימת חוזה ועד קבלת מפתח. החברה הקימה עד היום אלפי יח"ד ברחבי הארץ, וכיום היא בונה ומתכננת למעלה מ-1000 דירות בפרויקטים מובילים באשקלון, חולון, ראש העין, ירושלים, מבשרת ציון, בת ים, רחובות, באר יעקב, בת ים, יבנה, באר שבע, ועוד.

2 תגובות
  1. אשמח לפרטים

  2. 3 חדרים

השארת תגובה