נופש מפנק ומסעיר בסקופיה, מקדוניה

שינפלד תיירות מציגים: עונת קיץ כשרה 2021 – נופש מפנק ומסעיר בסקופיה, מקדוניה – הילטון דבל טרי ושינפלד: ארוחות גורמה בקולינריה יוקרתית כשרה בחו"ל

סקופיה, מקדוניה
סקופיה, מקדוניה

עם ביטול כמעט כל ההגבלות ואחרי שנה של המתנה בבית וגעגוע לשוב לראות עולם, חוזרות הטיסות ליעדים נבחרים, הזדמנות מצוינת לגלות מקומות חדשים. שינפלד תיירות מציגה את הנופש המושלם באחת הנקודות היפות על הגלובוס – סקופיה שבמקדוניה.

שינפלד, חברת התיירות הגדולה והוותיקה בעולם הנופשים הכשר למהדרין, מפעילה את הילטון דאבל-טרי בסקופיה, מלון חדש חדש חמישה כוכבים, אחד המפוארים והיפים ביותר במדינות הבלקן החל מי' אב ועד סוף אלול תשפ"א. בשל מיקומו האסטרטגי של המלון, יצר צוות המדריכים של החברה מסלולי טיול במקדוניה בכלל ובעיר סקופיה היפה, בפרט וכן בבולגריה ובאזורים שונים מסביב. מדובר בשילוב של עיר תוססת וטבע עוצר נשימה, מתובל בפולקלור אירופאי עם הרוח והאווירה היהודית משפחתית שתמיד מוצאים בחופשות של שינפלד.

היעד המרתק והמסקרן ביותר כרגע, מקבל את הליווי המפנק והמנחם של שינפלד: חוויה לאורח עד לפרט האחרון- טיסות, העברות, ארוחות בוקר וערב עשירות, וכן טרקלין אירי הפתוח 24 שעות ביממה, שבת פנסיון מלא וארוחות גורמה עם השפים המפורסמים של שינפלד תיירות המכינים במקום מדי יום את מיטב המנות המשובחות במבחר ענק ובשפע גדול והכל בכשרותו המהודרת של הרב יעקב גלוסקין, בני ברק.

"אנחנו מנגישים חוויה קולינרית בכשרות מהודרת יוצאת דופן, ביעד התוסס ביותר בעולם בעת הזאת", מסביר מנכ"ל החברה, ישראל שינפלד. עד היום תיירים שומרי כשרות ומצוות לא יכלו ליהנות מרמת חופשה שכזאת,  לכן משימת הדגל שלנו היא שתיירים לא יצטרכו להתבדל ולחוש כי הם מוותרים על אף פרמטר מהחופשה.

הצוות המורחב כולל שפים וקונדיטורים מהשורה הראשונה שכבר זכו בפרסים בינלאומיים. בשיתוף צוות עוזריהם הם יעמלו ויכינו עבורכם תפריט אוכל מסעיר ומלהיב הכולל שפע של טעמים, צבעים וניחוחות, בטעם נפלא וכמו תמיד בכשרות מהודרת!".

בדרך לתכנון החופשה הקרובה בסקופיה, כדאי להרים טלפון למוקד ההזמנות של שינפלד תיירות ותגלו את סקופיה המפעימה באווירה מפנקת מרתקת ומרגשת.

כניסה

השארת תגובה