הכנסת הוקירה את 'עזר לחיים'

הכנסת בהוקרה למתנדבי 'עזר לחיים' שפעלו לסייע לחולי הקורונה. יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני העניק את תעודת ההוקרה ליו"ר 'עזר לחיים' הרב נתי צישינסקי

הרב נתי צישינסקי
הרב נתי צישינסקי

הקורונה מאחורינו ועכשיו הגיע הזמן להוקיר ולהכיר טובה, לכל המתנדבים הרבים, שעמלו וסייעו לחולי הקורונה, במשך כל שנת הקורונה. בכנסת התקיים השבוע, טקס אותו יזם והוביל יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, להוקרה למתנדבים. את תעודות ההוקרה עבור המתנדבים, קיבלו בשמם ראשי הארגונים.

במהלך הקורונה, התנדבו מתנדבי 'עזר לחיים' במחלקות הקורונה, בפרויקט התנדבותי שבו נטלו חלק עשרות מחלימים ששהו לצד החולים במחלקת הקורונה במרכז הרפואי 'שיבא'. כמו כן, המתנדבים סייעו בהסעתם של חולי קורונה ובני משפחה שהיו בבידוד לבדיקות רפואיות דחופות. פעילותם הייחודית זכתה להוקרה על ידי הכנסת, בהחלטתו של יו"ר ועדת הכספים, להעניק למתנדבי 'עזר לחיים', תעודת הוקרה.

את התעודה קיבל בשם המתנדבים, יו"ר 'עזר לחיים' הרב נתי צישינסקי שהודה לח"כ הרב משה גפני, על המעשה החשוב של הוקרת המתנדבים: 'יש לנו נטייה, להשכיח את התקופה של הקורונה. אני שמח לראות, שיש אנשים שזוכרים את החלק המאיר של התקופה, החלק שבה ראינו את המתנדבים המסורים, עובדים לשמח את החולים ולשהות לצדם במחלקות הקורונה. יש חשיבות גדולה מאוד, שהכנסת בוחרת להוקיר את פעילות ההתנדבות, עם סיום הקורונה. אני רוצה להודות ליו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, על היוזמה הברוכה, להעניק תעודת הוקרה, למתנדבים שעשו לילות כימים לסייע בתקופה הקשה של הקורונה'.

השארת תגובה