השקת מותג טיפוח חדש לצעירות: BALLOONS

חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח וקוסמטיקה לצעירות תחת השם: BALLOONS (באלונס) • המותג פונה לצעירות בגילאי 15-30 ומציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים וייחודיים

סדרת טיפוח בלונס | צילום: יח"צ
סדרת טיפוח בלונס | צילום: יח"צ

BALLOONS הינו מותג טיפוח חדשני, עדכני וטרנדי, הפונה לצעירות בגילאי 15-30 ומציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים וייחודיים בשילוב מחיר השווה לכל כיס.

המותג כולל כ- 30 מוצרים ביניהם מוצרי טיפוח לפנים, לגוף ואקססוריז, דוגמת: קרם לחות לפנים, קרם עיניים, מסכות פטל שחור/אשכוליות/רימונים, ג'ל ניקוי, קרם לחות במרקם מוס מוצרים לטיפוח הגוף כמו: קרם שקדים, אלוורה, שמן קקאו רב תכליתי ומגוון מוצרי אקססוריז לאמבט: פצצות אמבט, מגבת ראש לייבוש השיער, ספוג סבון, באניז ועוד.

כל מוצרי הטיפוח בסדרה החדשה משלבים פורמולות ורכיבים טבעיים. מוצרי הסדרה פותחו מחומרי גלם איכותיים, תמציות של פירות וירקות וניחוחות המותאמים במיוחד לטעמה של הצרכנית הישראלית. כל מוצרי הסדרה ללא פראבנים, ללא סיליקונים ללא SLS וללא אלכוהול.

לדברי קרן מושעי מנהלת השיווק: "מדובר במותג צעיר ומפנק, שיככב בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות ובמדיה החברתית, תוך התמקדות בהתחדשות מתמדת של מוצרים על מנת לתת מענה לטרנדים חדשים בתחום. לדבריה: "מדובר במותג המשלב חוויה, איכות ומחיר אטרקטיבי שיונגש לקהל הרחב".

  • המוצרים נמכרים במחירים נוחים: בין 10 ₪- 50 ₪ מחיר מומלץ לצרכן
  • המותג ישווק ברשתות הפארם, חנויות נבחרות ובאתר האון ליין של שסטוביץ
השארת תגובה