קרקרים פשתן דלי פחמימה בטעם שום, זעתר וטבעי

ללא נקיפות מצפון: לכבוד חג השבועות מציעה חברת "ביכורים מזון ומאפה" ליהנות מ"קרקרים פשתן" דלי פחמימה עם מבחר גבינות, ירקות ופירות

קרקר פשתן | צילום: יוסף לבין
קרקר פשתן | צילום: יוסף לבין

לכבוד חג השבועות מציעה חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמים ולחמי בריאות, ליהנות מ"קרקרים פשתן" דלי פחמימה, יחד עם מבחר גבינות משובחות ומגוון ירקות ופירות. הקרקרים מוצעים ב-3 טעמים נהדרים: שום, זעתר וטעם טבעי.

אפשר להכין מראש קרקרים ועליהם מבחר מטעמים בכלי הגשה נאים, או להכין מגש יפה עם מגוון גבינות, ירקות ופירות וכל אחד יכין לעצמו.

הקרקרים הפריכים, העשויים מזרעי פשתן זהובים מקנדה, מכילים רק 1 גרם פחמימה לקרקר, והם עשירים באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים. הביקוש לקרקרים וללחמי הפשתן המיוחדים של ביכורים עלה עוד יותר בתקופת הקורונה, בשל הפופולריות של תזונה דלת פחמימות והעלייה במודעות לבריאות. מאחר והקרקרים מכילים מעט מאוד פחמימות והם גם נטולי סוכר וממתיקים, הם בעלי ערך גליקמי נמוך ומתאימים גם לתזונת סוכרתיים ולמי ששומרים על משקלם.

  • מחיר: כ-25 ש"ח לאריזה במשקל 150 גרם.
  • להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ
  • ודרך אתר החברה: https://www.bikurim.co.il/
קרקרים להגשה | צילום: יוסף לבין

כריכונים מקרקר פשתן עם גבינות, ירקות ופירות

באדיבות המתכונאית אריקה לוי

  • למרוח על קרקר גבינת מסקרפונה ולפזר מעל שומשום קלוי. להניח מעל פרוסה צרה של גבינת קשקבל, ובצד להניח פרוסה דקה של שזיף, אפרסק (אפשר גם משימורים) או ענבים חצויים.
  • למרוח את הקרקר בקוטג' מעורבב עם מעט שום גבישי, להניח מעל פרוסת סלמון ושמיר (לנוהגים)
  • להכין מגש עם גבינות מסוגים שונים, עגבניות שרי – טריות או קלויות בתנור, אבוקדו, זיתים, ממרח פסטו וחמאה בטעמים
  • להניח על הקרקר ריבועים דקים של גבינת גאודה. מעליה, להניח פרוסה דקה של גבינת עיזים, רבע עגבניית שרי ומעט בצל ירוק.

***

הלחמים והקרקרים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים ולחמים מיוחדים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.

סדרת קרקרים פשתן | צילום: יוסף לבין
השארת תגובה