כך תוכלו לקלות את הלחם בצורה המועדפת עליכם

רשת חשמל נטו משיקה את המצנם החדש מבית Carrera • המכשיר בעל 9 דרגות שונות ומערכת ייחודית הניחנת בזיכרון אשר שומר את ההעדפות השונות

מצנם קררה | צילום: יצרן
מצנם קררה | צילום: יצרן

יש מצבים שפשוט אין ברירה, ולהיפרד ממוצר שליווה אותך לאורך זמן. למרות השירות הנאמן והעבודה הטובה, להגיד יפה שלום ולהתקדם אל עבר הדבר הבא, להתמסר לקדמה הטכנולוגית ולעלות מדרגה באיכות החיים.

רשת חשמל נטו משיקה בימים אלו את המצנם החדש של חברת Carrera, יצרנית מוצרי החשמל השוויצרית. המוצר החדשני מציג לקהל הלקוחות שלל חידושים ועדכונים, ובראשם עומד גוף חימום המיוצר ממינרל הקוורץ מצופה זכוכית חזקה העמידה לחום בטמפרטורה גבוהה במיוחד.

המכשיר בעל 9 דרגות שונות ומערכת ייחודית הניחנת בזיכרון אשר שומר את ההעדפות השונות. כעת יוכלו הרוכשים לקלות את פרוסות הלחם בצורה המועדפת עליהם בכל פעם מחדש.

במצנם החדש מותקנת מעלית ייחודית הנותנת את היכולת לנקות את שאריות הלחם הקטנות יותר ובנוסף ומגש לאיסוף פירורים, ישאיר כל מטבח נקי ומצוחצח גם לאחר שימושים רבים.

המצנם החדש ידידותי לסביבה, ולצד צריכת חשמל מועטה יותר, דואג לבריאות הרוכשים כאשר אינו פולט את רעלי הפורמלדהיד. בנוסף לכך, בדידותם של גופי החימום נותנים בטיחות ממעלה ראשונה, וחוסר את הסכנה להתחשמלות כששום זרם לא עובר בין התאים השונים.

  • מחיר: 899 ₪
השארת תגובה