אפשר לעשות את זה לבד: טיפים להרכבת רהיטים

הרכבת רהיטים יכולה להיות תהליך מורכב, אבל אם יודעים לעשות זאת נכון התוצאה מושלמת והסיפוק גדול ♦ לפניכם טיפים שימושיים באדיבות המותג לדרמן

תפעול ביד אחת- כלי רב תכליתי לדרמן FREE P4 | צילום: יח"צ חו"ל
תפעול ביד אחת- כלי רב תכליתי לדרמן FREE P4 | צילום: יח"צ חו"ל

תקופת הקורונה הפכה רבים מאיתנו להיות הנדימן, לעתים בשמחה ולעתים בעל כורחנו. הרכבת רהיטים יכולה להיות תהליך מורכב, בלשון המעטה, עבור כל המעורבים. זה מתחיל בדרך כלל עם תחושה של שאפתנות וגישה של “אני יכול לעשות זה!”, אחר כך מלווה בעצבנות קלה, אשר עלולה להתפתח לתחושה שאולי לקחתי על עצמי יותר מידי…התסכולים מתנגשים, עד שלבסוף, מתחילים הדברים לזוז. כשאתה דופק עם הפטיש את המסמר האחרון, אתה מרגיש מאושר. "עכשיו זה לא כל כך נורא” אתה חושב לעצמך, מתפעל מהריהוט החדש והמבהיק שלך.

אם אתה מעדיף לדלג על החלקים הלא כל כך נעימים, כל שעליך לעשות הוא לשים לב לטיפים באדיבות לדרמן:

  • תזמון הוא הכל – תנו לעצמכם זמן מראש להתמודד עם פרויקט הרכבת רהיטים בבית. אם אתם מרגישים עייפים מידי, אתם צפויים לעשות טעויות מתסכול. במילים אחרות, 22:30 בלילה זה לא בהכרח זמן נהדר להתחיל להרכיב מיטה חדשה. יש לאפשר יותר זמן ממה שאתם חושבים שאתם צריכים.
  • בצעו ספירת מלאי – פתחו את הדפים בחוברת ההדרכה. (טיפ בונוס: גם אם יש לך את ההוראות, תוכלו לחפש אותם בסרטון באינטרנט הסיכויים טובים כי שלבי העבודה מצולמות). צריכה להיות רשימה מפורטת של כל מה שצריכים כדי להרכיב את הרהיט, כולל כמויות מדויקות. עדיף לגשת לחנות לפני תחילת העבודה מאשר כאשר אתה שלושה רבעים בתוך ההרכבה.
  • להתארגן – פזרו את כל החלקים בצורה כזו שניתן לראות כל חלק בבירור. שימו לב ישנם חלקים דומים לכן, שימו עליהם תווית כדי לדעת את ההבדלים. השתמשו במכלי אחסון קטנים כמו כוסות לשמור על החלקים הקטנים ממוינים – זה ימנע מחלקים קטנים ללכת לאיבוד.
  • לפנות מקום – חשבו מראש את המקום של המוצר הסופי כדי לא לעשות טעות. נקו את השטח ואפשרו מרחב גדול ככול האפשר על מנת להעביר את הרהיט מצד לצד במידת הצורך.
  • בלי קיצורי דרך – אל תנסו לקצר את הדרך: משטחים מסוימים מתאימים יותר להרכבת רהיטים מאחרים. לדוגמה, אם אתה צריך להרכיב משהו כדי להיות מפולס ברמה מושלמת, הרכבתו על השטיח או בחוץ על הדשא הולך לסבך אותך. משטח חלק, מוצק, כמו עץ או רצפה, יעזור לך לשמור על דברים מיושרים- אבל דפיקות כמה חומרים נגד משטחים קשים יכול לגרום לפיצוח לחתיכות, לכן מומלץ לעבוד על משטח רך כמו שטיח.
  • בדוק את מצב הרוח – רק אתם יודעים באיזה סביבה אתם יעילים ועובדים הכי טוב. ישנם טיפוסים שצריכים שקט מוחלט להתרכז – אם זה נשמע לך מוכר, כדאי לסגור את הדלת ולמנוע מאחרים להפריע לך עד סיום ההרכבה.
  • אווירה – אם אתם מאלו האוהבים להרכיב רהיטים כשיש לכם מוזיקה ברקע – עשו זאת עם השירים שאתם אוהבים.
  • בקשו עזרה – לעתים יש פרויקטים שדורשים יותר משתי ידיים לבנות אותם. אל תפחדו להתקשר לחבר ולבקש עזרה. רוב הסיכויים שתקבלו אותה כדי להחזיר את טובה בשלב כלשהו.
הטיפים ניתנו באדיבות חברת לדרמן WWW.LEATHERMAN.CO.IL
השארת תגובה