חדש בישראל: מוצרי אמבט וטואלטיקה לפעוטות

Eau my BB – סדרת הטיפוח לתינוקות 'מיי בייבי' עושה עלייה מספרד ומציעה תמרוקי רחצה וטואלטיקה המותאמים לעורם הרגיש של הקטנים

קולקציית MY BB
קולקציית MY BB

סדרת הטיפוח "מיי בייבי" של 'אייר-וואל' (AIR VAL) יצרנית מוצרי אמבט וטואלטיקה לפעוטות מהבירה האירופאית – מדריד, עושה עלייה ומציעה מגוון מוצרים ומארזים ייעודיים לתינוקות וטף.

הסדרה מציעה תמרוקי רחצה וטואלטיקה כולם מבוססים פורמולות עדינות בהתאמה לעורם הרגיש של הקטנים. הסדרה מאגדת ספריי גוף מרענן, ג'ל רחצה ושמפו, תחליב לחות עדין, מים מבושמים (או.דה.קולון) ומארזים בשילובים שונים של מוצרי הסדרה.

הניחוח של הסדרה המהווה מעין סימן זיהוי שלה, מורכב מתמציות של ברגמוט (פרי שהוא הכלאה של לימון מתוק עם חושחש, כך שהוא דומה יותר לאגס מאשר לתפוז וידוע כמטפל בלחץ וחוסר שקט) תמצית שמן נרולי (אותם פרחים אשר זכו לכינוי ע"ש הנסיכה האיטלקיה 'נרולה' שאהבה להשתמש בשמן כבושם מרגיע) פריחת ורדים, תמצית של פרחים כתומים ועלי כותרת של לילך. כל אלה נשענים על בסיס של תמצית וניל ומאסק היוצרים ניחוח רך, עדין ונעים.

כל מוצרי "מיי בייבי" אינם מכילים פארבנים, אינם צורבים בעיניים, מתאימים לעור רגיש ועדין במיוחד ובפיקוח משרד הבריאות הישראלי.

  • מחיר: החל מ- 50 ₪ (למוצר בודד) ועד ל 110 ₪ למארז (תלוי בגודל המארז)
  • להשיג: ברשת סופרפארם ובפרפומריות
השארת תגובה