גדולי ישראל עודדו את האלמנים

במסגרת פעילות ומערך התמיכה של ארגון "לא אלמן ישראל" התכנסו בבני ברק אבות מכל גווני הקשת של הציבור החרדי, אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם, בכנס ייחודי ומרתק, בנושא להאיר את ימי ערבי הפסחים מתוך חשק ושמחה.

במרכז המעמד נשמע משא הקודש מפי הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, אשר הלהיב את הציבור על גודל העת רצון המתעורר בשמים בכינוס לצדיקים שמתאחדים יחד לקבלת מלכות שמים באהבה, וכשדמעות זולגות מעיניו זעק הלא זה הוא מעמד קידוש השם לראות איך בנים אהובים לקדוש ברוך הוא מתעקשים לקבל הכל באהבה ומי יוכל לשער ולתאר את הזכות שמתעורר בשמים בזכות פעילות קדושה זו של הארגון המופלא והחיוני 'לא אלמן ישראל'. בסיום דבריו פצח בריקוד נלהב וממושך יחד עם כל הציבור הקדוש.

לאחר מכן נשאו דברים הרבנים הגאונים המרצה הנודע הרה"ג מנחם שטיין שליט"א, הגאון רבי טוביה מאיר פולק שליט"א משגיח ישיבת עטרת ישראל לצעירים, אשר ל"ע שיכל את רעייתו ובתו בשנה האחרונה, אשר ריגש את המשתתפים במשאו, כששיתף את הקהל בקבלת היסורים באהבה ובאמונה תמימה כפי שחווה בעצמו, כן נשאו דברים רבני הארגון הגאון רבי זושא הורביץ שליט"א אב"ד קהילות החסידים אלעד, המשפיע הגה"ח רבי אהרן טוסיג שליט"א, הגה"צ רבי ברוך שטרנבוך שליט"א אב"ד ויזניץ ברכפלד,  אשר עסקו בנושא השמחה והאור של ימים אלו. כיצד להיערך לחג הפסח מתוך אווירה נעימה והשראת רוגע ומתיקות בבית אף בתוך חשכת הצרות של הגלות בכלל והמצוקה הפרטית הטראגית של כל בית בפרט, וכן דרכי הגישה הנכונה שיש לנהוג בימים אלו, אשר עסוקים וטרודים בענייני הבית, והקושי פי כמה כאשר לצערנו הגדול אין את אמא עקרת הבית.

כמו"כ נערך התוועדות של שירי דבקות וכיסופין ע"י הבעל מנגן ר' משה צבי וינטרוב, והאורגניסט ר דוד הכט.

הכינוס היחודי והמרומם היה מעמד של קידוש השם אשר נסך עוצמה אדירה בכוחות אמונה והתעלות לאבות אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם ומתמודדים בכבוד ובגבורה באתגר שמשמים הועידו עבורם – גידול ילדים ללא נוות ביתם.

ארגון 'לא אלמן ישראל' בהנהלת הרב חיים מאיר פרנקל שליט"א, ובהכוונת ובברכת גדולי וצדיקי הדור שליט"א נטל על עצמו להקל על אלמנים שמתמודדים עם שכול במשפחה. כמי שחרט על דגלו את המקצועיות והיכולת לסייע לאנשים כאלה, מקיים הארגון פעילויות שונות ומערך שוטף של עזרה וסיוע לאלמנים. הארגון מקיים סדנאות מקצועיות וייעוץ במכלול נושאים, שבתות התאחדות וגיבוש, בנוסף מסייע בייעוץ מקצועי ומעניק תמיכה סביב מעגל השנה.

בסיום הערב המהנה והתועלתי, ביקשו רבים מהם להביע את רגשי הערכתם והוקרתם להרב פרנקל על הפעילות הענפה במשך כל השנה סביב השעון ובמיוחד על הכינוס המרומם, אשר הווה מקור להענקת אנרגיה ועוצמות רוחניות.

ונזכה לאכול מן הזבחים ומן הפסחים עוד השנה בביאת גוא"צ.

השארת תגובה