סמוטריץ': "זוהי התשובה לליברמן וכל המסיתים"

סמוטריץ ברפואה ושמחה
סמוטריץ ברפואה ושמחה

"כאן זה עם ישראל האמיתי": יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ' קיים השבוע סיור במוקד "רפואה ושמחה", עמותה המפעילה צי אמבולנסים וכרבבת מתנדבי אונליין בכל נקודה ברחבי הארץ מכל גווני הקשת, המסייעים לחולים, מבודדים, זקנים ומוגבלים.

ח"כ סמוטריץ קיבל סקירה מלאה מראשי הארגון אשר התלוו לסיור, היו"ר הרב ישראל צישינסקי והמנכ"ל מאיר קווין אשר הציגו בפניו את היקף הפעילות הנרחבת, בפרט בתקופת הקורונה המאתגרת כ"כ, בהם ישבו רבבות מעם ישראל בבידוד ונאלצו להיעזר בשביל להתמודד עם המשבר.

במהלך הסיור במוקד, בינות למתנדבים וצוות המוקד העושה לילות כימים ע"מ לטפל ולתת מענה מיידי לכל פנייה המגיעה, התפעל סמוטריץ מאוד מהמראות של הסיוע והעזרה מסביב לעולם ובכל נקודה על המפה הישראלית, כשהוא בוחר להתייחס למתקפות ההסתה מצד יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

"הקב"ה גילגל את זה שאבוא לכאן ביום שאיזה מישהו פער את פיו נגד הציבור החרדי. לא נחזור לא על האיש, לא על שמו ולא על דברי הבלע שלו. רואין כאן מפעל של חסד, של עזרה הדדית, של אחדות אמיתית ללא הבדל דת וגזע, מכל מקום בארץ ובעולם! כאן זה עם ישראל האמיתי. זו התשובה לדבריו. פה עושים את ההווה, פה כותבים את הפרקים המפוארים של הדור שלנו, ושל כל ההיסטוריה היהודית. תודה לכם על הכל. נעשה הכל להקל עליכם את מלאכת ההתנדבות למען כל אחד ואחד". סיים ח"כ סמוטריץ בהתרגשות.

השארת תגובה