א-חסידישע קליפ – דודי קאליש

המלחין יוסי פריד מלונדון, הלחין שיר.

שיריו של פריד התפרסמו כשבוצעו על ידי גרשי אורי, מנשה ליכטנשטיין, שרוליק קלצקין ולאחרונה גם באלבום הבכורה של חילו גנוד. כעת הוא מפתיע בשיר נוסף נפלא.

יוסי ישב לפני כחודשיים עם המלחין והמעבד החסידי, דודי קאליש לעבוד על מוזיקה. במהלך העבודה יוסי ניגן לדודי שיר שתפס אותו מהשניה הראשונה. דודי מיד הציע "מה דעתך שאני אעבד ואבצע את השיר הזה?". יוסי אהב את הרעיון והם התחילו מיד בעבודה, בינתיים דודי הרגיש שהוא רוצה עוד "צבע" להפקה והכניס לתמונה את הזמר החסידי מוטי ויזל.

ההפקה של השיר התקדמה בקצב מהיר, המוזיקה הוקלטה, הקולות תפסו את מקומם, ובאחת מההקלטות באולפן של יענקי כהן בו הוקלטו הקולות, זרק יענקי רעיון, שהמלחין יוסי צריך לקחת גם חלק קטן בשירת הסולו כדי לתת לשיר גוון נוסף שהופך אותו בהחלט לביצוע מגוון במיוחד.

לאחר גמר הביצוע של החלק המוזיקלי, הגיע הזמן לערב את שרולי ברונכר, על מנת שיביים קליפ וידאו מרהיב, אותו הביא בסופו של דבר לרמה גבוהה במיוחד, כשצולם על סירה בסגנון עתיק במי הכנרת בטבריה.

לאחר כל המאמצים שהושקעו מאחרי הקלעים, לכן רק נשאר לשבת בנחת וליהנות מהרגע. דמיינו את עצמכם צפים במי הכנרת ושרים "מים בוכים"…

שירה וביצוע: דודי קאליש, מוטי ויזל ויוסי פריד | לחן: יוסי פריד | מילים: תיקוני הזוהר | עיבוד מוזיקלי: דודי קאליש | קולות רקע: דודי קאליש יוסי פריד ויענקי לנדאו

השארת תגובה