עוד בצפון: נקודת 'הזנקה' של מד"א

חנוכת תחנת מדא בקרית ביאליק - צילום דוברות מדא 28.2.21 (3)
חנוכת תחנת מדא בקרית ביאליק - צילום דוברות מדא 28.2.21 (3)

נקודת הזנקה חדשה של מגן דוד אדום נחנכה בקריית ביאליק. זאת, כחלק מהפעולות הננקטות במד"א כל העת, לשיפור זמני התגובה וההגעה למטופלים. התחנה החדשה של מד"א תאויש ע"י עובדי מד"א ועשרות ממתנדבי הארגון, בוגרים ובני נוער תושבי העיר ותספק מענה רפואי לתושבי קרית ביאליק, הישובים הסובבים אותה ומשתמשי הדרך הרבים בכביש 4 הסמוך.

בטקס החנוכה שנערך הבוקר השתתפו סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, אלי דוקורסקי ראש עיריית קריית ביאליק, ליאור טרגן מנכ"ל העירייה, מנכ"ל מד"א אלי בין, מנהל מרחב כרמל במד"א ארז גלר ועובדי ומתנדבי המרחב.

נקודת ההזנקה החדשה ממוקמת ברחוב קק"ל 75 בעיר ותפעל 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 07:00 בבוקר ועד ל-23:00 בלילה. במהלך שעות הלילה, יופעל האמבולנס ע"י מתנדבי הארגון תושבי העיר.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "אני שמח ונרגש לחנוך את התחנה החדשה של מד״א בקריית ביאליק. נקודת הזנקה של מד"א מצטרפת לשירותי בריאות מגוונים שמקבלים תושבינו, כגון מרכז רפואי זבולון של קופת חולים כללית, יחידת הדיאליזה, המרכז השיקומי הנירולוגי היחיד בצפון. שיתוף הפעולה עם מד"א הוא נרחב ועמוק: התקנו דפיברילטורים, מכשירים מצילי חיים, ברחבי העיר, מועצת העיר החליטה שבכל בניין חדש שייבנה בקריית ביאליק יותקן דפיברילטור שיחובר למד"א. אני מודה למנכ"ל מד"א, אלי בין ולמנהל מרחב כרמל, ארז גלר, על שיתוף הפעולה הפורה".

סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש: "אני שמח להיות כאן בטקס חנוכת נקודת ההזנקה החדשה של מד"א בקריית ביאליק. אני סמוך ובטוח כי נקודת ההזנקה החדשה תחזק ותשפר את שירותי מד"א באיזור ותעניק לתושבים מענה רפואי טוב יותר בזמן תגובה קצר יותר. אני רוצה להודות לראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי, למנכל מד"א אלי בין ולכל העוסקים במלאכה."

מנהל מרחב כרמל במד"א, ארז גלר: "חנוכת התחנה הראשונה של מגן דוד אדום בעיר הנה היסטוריה ומשמעותה גדולה עבור תושבי העיר והסביבה. הודות לתחנה נצליח לקצר את זמני התגובה ולהעניק שירות רחב יותר לתושבים. אני מבקש להודות לראש העיר ולאנשי העירייה על שתמכו וסייעו בהקמת התחנה, לרווחת התושבים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה שהוביל לפתיחת נקודת ההזנקה של מד"א בעיר. מד"א ימשיך לפעול על מנת לצמצם את זמני התגובה ולהגיע לכל מי שזקוק בזמן המהיר ביותר. אין ספק כי צוותי מד"א שיפעלו מנקודת ההזנקה החדשה יתנו את השירות הטוב ביותר והמקצועי לתושבי האזור ומודה לסגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש שהקדיש מזמנו והגיע לכבד אותנו בטקס."

השארת תגובה