טרם יבצעו בדיקות קורונה במוסדות החינוך

'טרם' נבחרה ע"י משרד הבריאות לבצע את בדיקות הקורונה במוסדות החינוך בירושלים ומחוז צפון • הבדיקות יבוצעו בשיטת איגום – שיטה לייעול הבדיקות • צוותי הדיגום של 'טרם' עברו הכשרה קפדנית לדיגום ילדים על מנת שהבדיקה תבוצע בצורה נעימה וידידותית לילדים

לאחר שזכתה במכרזים של משרד הבריאות לבדיקות הקורונה במסגרת תוכנית מגן אבות בדיור מוגן, ובעמדה בנתב"ג, זכתה עתה טרם במכרז משרד הבריאות לעריכת בדיקות דיגום לתלמידי מערכת החינוך.

לקראת החזרה לשגרה ופתיחת מערכת הלימודים ערך משרד הבריאות מכרז לעריכת דגימות תקופתיות אצל תלמידי החינוך ומי שזכתה במכרז היא רשת 'טרם' שתבצע את הדגימות בקרב התלמידים בירושלים, חיפה ומחוז צפון – המחוזות הגדולים ביותר.

הדגימות יבוצעו בשיטת איגום – שיטה לחיסכון בבדיקות במסגרת הבדיקות ייקחו 2 מטושים מכל תלמיד מטוש אחד כרגיל יכניסו למבחנה ומטוש שני ירכזו ביחד עם עוד 20 מטושים במבחנה, ומבחנה זו יבדקו אם תהיה תוצאה חיובית אזי תתבצע בדיקה של כל דגימה בנפרד, אך אם המבחנה יוצאת שלילית הרי שאין צורך לבדוק את כל המטושים. באמצעות שיטה ישנה יעילות חסכונית גדולה.

צוותי הדיגום של 'טרם' עברו הכשרה קפדנית לדיגום ילדים על מנת שהבדיקה תבוצע בצורה נעימה וידידותית לילדים.

משרד הבריאות בחן במכרז מס' פרמטרים ובסופו של דבר בחר כאמור ב'טרם' כגוף שיבצע את הבדיקות כשהיא ערוכה ומאורגנת מבחינה לוגיסטית למערך הדיגומים.

השארת תגובה