נחנכה: כיכר מד"א בצפון

חנוכת כיכר מדא בקרית מוצקין - צילום דוברות מדא 28.2.21 (1)
חנוכת כיכר מדא בקרית מוצקין - צילום דוברות מדא 28.2.21 (1)

הבוקר (א') נערך טקס חניכת כיכר מגן דוד אדום ברחוב החשמונאים סמוך לתחנת מד"א בקרית מוצקין, בנוכחות סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, ראש העיר חיים צורי, מנכ"ל העירייה יריב גסר, מנכ"ל מד"א אלי בין ובכירים נוספים.

עיריית קריית מוצקין יזמה את המחווה המיוחדת, כאות הזדהות עם פועלו של הארגון בעת הקורונה וכאות תודה לצוותי מגן דוד אדום אשר נמצאים בשנה האחרונה בחזית המאבק הלאומי במגפה. תחנת מד"א בקריית מוצקין הנה השנייה בגודלה במרחב כרמל ומשרתת את כל תושבי הקריות והסביבה.

חיים צורי, ראש העיר, אמר במהלך הטקס: "מד"א הוא הארגון שלוחם בחזית, אנשיו מבצעים בדיקות בשטח לקורונה תוך סכנת הדבקה, טיפול בתאונות דרכים ובחולים וכל זאת בתקופה הכי מאתגרת ובמשבר הבריאותי הכי חמור ומאתגר שאירע במדינה. על כך הארגון, על כל עובדיו ומתנדביו, ראויים להערכה עצומה".

סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש: "לא יכולתם למצוא מקום יותר טוב לכיכר שנותנת באמת ביטוי להערכה ולכבוד למד"א מאשר הכיכר הזו שכ"כ סמוכה לתחנת מגן דוד אדום בעיר, העצירה הזו בשביל רגע אחד לומר תודה למד"א, אני חושב שזה בהחלט חשוב ומתבקש. בתור מי ששותף לניהול של מערכת הבריאות במדינת ישראל, התרומה של מד"א למלחמה בקורונה ולבריאות ותוחלת החיים של אזרחי מדינת ישראל זה משהו שקשה לכמת. מד"א שותפה בכירה ומובילה של כל מערכת הבריאות ומגיע לכם מחיאות כפיים מכולם על העשייה היום יומית, השוטפת, השוחקת כולל סכנה של הדבקה. אם יש גוף אחד במדינת ישראל שצריך לקחת אותו למשימות מיוחדת, שיודע לזוז מהר, שאני יודע שאני יכול לסמוך עליו, זה מגן דוד אדום. תודה רבה לכם על כל העשייה בתקופה האחרונה."

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "בשם הארגון כולו – על כל העובדים והמתנדבים, אני מבקש להודות מקרב לב לחיים צורי ולאנשי העירייה, אשר בחרו ביוזמה ובמחווה המרגשת הזו, אני בטוח שכל עובד או מתנדב מד"א שיסתובב סביב הכיכר ירגיש גאווה. החיבוק הציבורי מרגש ומחזק אותנו ונמשיך לעמוד חזקים מול כל אתגר בדרך. כולי תקווה כי אנחנו בתחילתו של סוף משבר הקורונה".

השארת תגובה