מי אמר שמותג עולה יקר?

היזם החרדי רונן גנון
היזם החרדי רונן גנון

הפריפריה מתחדשת. תרבות הצריכה בגליל עברה השבוע שינוי ושדרוג משמעותי כשזכתה לדחיפה גדולה קדימה, כאשר בלב אזור התעשייה בצפת נפתחה חנות 'הום סטייל' הגדולה בצפון, המאגדת בתוכה עשרות מותגים מובילים ומעניקה לצרכנים מחירים מהזולים בישראל!. מדובר בסניף הראשון של רשת 'נטו חיסכון הום סטייל', בשטח עצום של 2,000 מ"ר המאגד תחת קורת גג אחת את כל מה שחלמתם.

למרות התקופה המאתגרת וימי הקורונה הושקעו בהקמת קומפלקס הקניות של הצפון והקניון של צפת, משאבים כבירים במטרה להוות מוקד קניות אזורי שימשוך אליו אוכלוסיות מכל רחבי הצפון ולהעניק חווית קניה אירופאית, מחירים אטרקטיביים עם כל המותגים תחת קורת גג אחת.

הרשת החדשה הינה תוצר של שיתוף פעולה בין אנשי העסקים אבינועם ואורן ספיר שבין העסקים שבבעלותם רשת המזון הכי זול ורשת סופר ספיר, ליזם ואיש העסקים הצפוני רונן גנון. יחד הקימו לאחרונה את רשת המזון 'נטו חיסכון' עם סניף ראשון בצפת ובקרוב ייפתח סניף שני בביתר עלית וכעת מצרפים אליה את המותג החדש: 'נטו חיסכון-הום סטייל'.

״הגיע הזמן להעניק גם לתושבי הגליל בכלל ועיר הקודש צפת בפרט חוויית קנייה נעימה ומזמינה, להביא את המותגים הגדולים הכי קרוב לבית ולאפשר הנאה מהמחירים האטרקטיביים בארץ- כאן אצלנו בגליל" אמר הרב גנון שהוסיף : "אני גאה ונרגש שהמותג נטו חיסכון צומח מצפת. זה התחיל לפני כחצי שנה עם סופר נטו חיסכון שנותן מענה איכותי ומגוון לאלפי תושבים עם כשרויות מהודרות ומחירים אטרקטיביים ובימים אלו מוקם הסניף השני בביתר עלית. כעת, אנחנו עושים זאת גם עם המותג הום סטייל החדש, כאשר גם כאן- הסניף הראשון הוקם בעיר הקודש צפת". לשאלה האם מדובר ברשת לציבור החרדי השיב: "רשת נטו חיסכון היא הרשת הראשונה בישראל שמאפשרת גם לציבור החרדי גם לציבור הדתי וגם לציבור הכללי להנות ולקנות את כל מבוקשם בקומפלקס אחד. ברשת הסופרים אנחנו מספקים לצרכן את כל הכשרויות המהודרות ביותר, מגוון של מוצרים שנותן מענה לכל תושבי העיר והסביבה. גם במותג ההום סטייל יש מוצרים שעונים על הצרכים של הציבור החרדי, מהמותגים המובילים בארץ כדוגמת סולתם, נעמן, המילטון, ורדינון, דלתא, נספרסו, LOL, Fisher Price (פישר פרייס), פוד אפיל, חווית קניה מדהימה ומחירים אטרקטיביים לרבות מחלקת תשמישי קדושה , מוצרי חשמל, חפצי נוי, כלי בישול, משחקים וכו'".

בקומפלקס החדש הממוקם מעל לסופר נטו חיסכון בלב אזור התעשייה בצפת תמצאו את כל מה שחלמתם במגוון מחלקות: מוצרי חשמל בהתחייבות למחיר הזול בישראל, מחלקת יודאיקה ותשמישי קדושה, מותגי אקססוריז לבית, ריהוט, ריהוט משלים, סירים וכלי מטבח של כל המותגים הגדולים, מותגי טקסטיל, הלבשה והנעלה, כלי בית, צעצועים ורכבים ממונעים לילדים, מחלקת ימי הולדת, עולם הבלונים, מחלקת תינוקות מגיל לידה ועד שנה ועוד. הפרויקט מביא לראשונה לצפת את כל המותגים ועוד תחת קורת גג אחת: סולתם, נעמן, המילטון, ורדינון, נספרסו, LOL, Fisher Price (פישר פרייס), גורטקס כותי, ART (ארט), פוד אפיל, שמחה זה אנחנו, Homestyle, פלנרו, דלתא ועוד.

השארת תגובה