תנאים נוחים ובטוחים ביותר ליולדת בעידן הקורונה

ביה"ח לנשים ויולדות בשיבא- תל השומר מציג: תוצאות מהירות לבדיקת קורונה • מחלקה נפרדת לנשים ויולדות קורונה

בית החולים לנשים ויולדות בשיבא – תל השומר, מציע ליולדות בתקופת הקורונה תנאים מיטביים. תוצאות בדיקת הקורונה הנערכת במקום מתקבלות במהירות, תוך כ-4 שעות. במידה ויולדת נמצאת בבדיקה חיובית לנגיף, היא מועברת למחלקת קורונה נשים, מחלקת נשים ויולדות נפרדת ומושלמת לכל דבר ועניין, בה שוהות רק נשים ויולדות החיוביות לנגיף. במחלקה זו ניתנים כל השירותים והטיפולים ליולדת ולתינוק ומאפשרים רווחה ומנוחה מלאה ליולדת.

"האשפוז במחלקת נשים קורונה בשיבא היה בשבילי חוויה חיובית ובעיקר – עבר ברוגע". מספרת אסתי. ו. מבני ברק שילדה בשבוע שעבר בשיבא. "היחס האישי מצד כל הצוות לצד השהות רק עם יולדות נוספות שחולות בקורונה, העניק לי תחושת ביטחון ואף איפשר לי לחוות את הימים הללו כמרגשים ושמחים. אני מודה להנהלת בית החולים לנשים ויולדות בשיבא על החשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. מרגישים את זה בשטח!… ".

"אכן, הפידבקים של הנשים ויולדות המאושפזות במחלקת נשים קורונה אצלנו בשיבא שבעות רצון". אומרת חביבה ארנון – מיילדת בשיבא ויועצת מועדון שיבא בייבי, "כל השירותים הניתנים ליולדת בשיבא, ניתנים גם במחלקת יולדות קורונה: אחיות תינוקייה, ביקור רופאים, טיפולים שונים ועוד. בנוסף, אנו מאפשרים שהיית מלווה קבוע במחלקה זו, בתנאי שהוא בעצמו אינו חולה או אמור להיות בבידוד ובתיאום מראש עם צוות המחלקה. לאחר הלידה האם יכולה להחליט אם לבחור באפס הפרדה – כלומר שהתינוק ישהה יחד איתה בתקופת האשפוז, או לבחור שהיילוד ישהה בתינוקיה. אנחנו ממליצים ליולדות שחשות בטוב לשהות יחד עם היילוד במחלקה באפס הפרדה. אנו מאמינים שבכל זמן שזה אפשרי, הכי טוב לתינוק להיות קרוב לאמא ואנו עושים כאן את המירב על מנת לאפשר זאת עם התנאים הטובים ביותר.

השארת תגובה