טפטפות הוסבו להתזת חומר חיטוי במתקני הקניון

מול החוף וילג' בחדרה חזר לפעול • חנויות חדשות במתחם: רשת הקוסמטיקה WOW LONDON וחנות מפעל של מגבות ערד

צילום: מול החוף וילג' MAFATEX
צילום: מול החוף וילג' MAFATEX

לאחר תקופה ארוכה של סגר בו פעל חלקית, חוזר מתחם מול החוף וילג' לפעול באופן מלא כמובן תוך הקפדה יתרה על הוראות משרד הבריאות. לצד החנויות הרבות הנפתחות מחדש, יפתחו במתחם השבוע שתי חנויות חדשות ויציעו שלל מבצעים לרגל הפתיחה – חנות של רשת הקוסמטיקה האנגלית WOW LONDON המציעה מוצרי איפור, טיפוח, קוסמטיקה ואקססוריז. לרגל הפתיחה ולכבוד חג הפורים, הרשת יצאה בקולקציה מיוחדת במחיר של החל מ-12.90 שקל בלבד לפריט.

חנות נוספת חדשה שנפתחה במתחם הינה חנות המפעל של רשת מגבות ערד המציעה מוצרי טקסטיל ולרגל הפתיחה, ניתן למצוא פריטים במחירים של עד 70% הנחה.

בנוסף, לקראת חג פורים שיחול בסוף השבוע הנוכחי, יארח המתחם בסוף השבוע בתאריכים ה-25-26.2, להטוטנים מחופשים שיפעילו את העוברים ושבים ויחלקו בלונים למבקרים.

התזת חומר חיטוי

על אף ההקלה בהנחיות והחזרה לשגרה, הנהלת מול החוף וילג' ממשיכה להקפיד ולשמור על בטיחות ובריאות המבקרים באמצעות שמירה על תקן התו הסגול באמצעות הקפדה על מספר הלקוחות בחנויות הסגורות, מתקני חיטוי לשימוש הלקוחות. ההנהלה אף דואגת לחטא את שדרת החנויות בתחילת כל יום ובסיומו באמצעות מערכת הטפטפות שהוסבה כבר בסגר הראשון, לטובת התזת חומר חיטוי לשמירה על ההיגיינה במתקני הקניון.

דניאל אלפי, מנהלת השיווק של מול החוף וילג': "אנחנו שמחים על פתיחת החנויות מחדש והחזרה של המתחם לשגרה, בעיקר לקראת חג הפורים שבא עלינו לטובה. מעבר לעובדה שמדובר במתחם פתוח, בעל יתרון רב בתקופה זו, צוות המתחם עובד שעות נוספות על מנת לשמור על בריאות ובטיחות המבקרים כדי שנוכל להמשיך ולהעניק למבקרים חוויית קנייה ייחודית. כחלק מפתיחת החנויות גם בריכת הגלישה ומסלול הקארטינג במתחם חוזרים לפעול בהתאם להנחיות, מתוכננות פעילויות לקראת חג פורים בהתאם לתקופה ועתידות להפתח בקרוב חנויות חדשות נוספות.החזרה לשגרה היא בהחלט דבר משמח ואנחנו מחכים לראות את קהל הלקוחות חוזר לבלות ולהנות במתחם".

מה במתחם?

מתחם "מול החוף וילג'" הינו מתחם מסחר ענק בו ניתן למצוא חנויות של רשתות האופנה הגדולות והמותגים המוכרים, מסעדות ואטרקציות שונות ביניהן בריכת גלישה, מתחם החלקה על הקרח מסלול קארטינג לכל המשפחה וג'ימבורי. המתחם הפתוח משתרע על שטח של 66 דונם ונהנה מבריזה מערבית לאור הקרבה לחוף הים, הוא מתוכנן ומעוצב כשדרה אירופאית אופנתית ונעימה, מודל בהשראת מרכזי הקניות והפנאי באירופה. המותג הבינלאומי זארה פתח במתחם מול החוף את החנות הראשונה שלו בארץ אשר מאפשרת לרוכשים באתר האינטרנט של החברה להגיע לאסוף את החבילות מהחנות עצמה ובכך משלב בין המודל המסורתי של רכישה בחנות במתחם קניות עם המודל החדשני של רכישות מקוונות. מתחם הקניות והבילויים שמעליו התחילה לאחרונה בניית ארבעה מגדלי משרדים, נחשב קונספט אסטרטגי של עירוב שימושים המשלב משרדים, מסחר, מרלוג"ים ואטרקציות המשמשות את קהל המבקרים. פרויקט המשרדים "מגדלי הוילג'" צפוי לאכלס חברות אנרגיה, טכנולוגיה, הייטק, רפואה ועוד, בשטח של 127 אלף מ"ר אשר מיועד גם עבור מרכזים לוגיסטיים.

השארת תגובה