בדיקת מעבדה: החיתול שסופג יותר מהאגיס ופמפרס

בחיתולי בייביסיטר: 'השמיים הם לא הגבול': בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל* יוצא בקמפיין שיווקי רחב לקידום יתרונותיו של החיתול – גם סופג יותר מהאגיס ופמפרס** וגם נבדק דרמטולוגית ומותאם לעורו הרגיש של התינוק • המהלך ילווה בקמפיין פרסום בהיקף של מיליון וחצי שקלים

בייביסיטר, מותג החיתולים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, הוא מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, זו השנה השלישית ברציפות. בימים אלו יוצא המותג במהלך שיווקי לקידום יתרונותיו של החיתול – סופג בכ- 30% יותר מהמתחרים המובילים האגיס ופמפרס** וגם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ומתאים לעורו הרגיש של התינוק.

המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף תחת הסלוגן: "אצלנו בבייביסיטר השמיים הם לא הגבול!" באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כמיליון וחצי שקלים.

כחלק מהקמפיין יוצע לצרכנים קופון הנחה לחבילת חיתולי בייביסיטר במחיר מיוחד של 17.90 שקלים בלבד למימוש באחת מהרשתות רמי לוי שיווק השקמה, BE וויקטורי. את הקופון ניתן להוריד ישירות באתר בייביסיטר או באמצעות חיפוש בגוגל.

יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: לא לשווא בייביסיטר הוא מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, זו השנה השלישית ברציפות. זאת משום שחיתולי בייביסיטר נותנים מענה לכל מה שהורים מחפשים בחיתול לתינוק שלהם: גם חיתול בעל ספיגה מנצחת, שהוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית, וגם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. אנחנו גאים להיות המותג שנותן את המענה הטוב ביותר לכל מה שהורים מצפים בחיתול לתינוק הרך שלהם.

חיתולי בייביסיטר נמכרים ברשתות המזון, Be, סופר-פארם אונליין, אתרי סחר אונליין, חנויות תינוקות וכן באתר המותג במשלוח חינם עד הבית. מותג בייביסיטר, המציע חיתולים ומגבונים משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בין היתר בפיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).

*עפ"י נתוני סטורנקסט 2020 למול 2019
** עפ"י בדיקות מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על חיתולי האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי לעומת חיתולי בייביסיטר (כולם מידה 4)

השארת תגובה