כרטיס האשראי שמתחדש בהטבות ובתנאים חדשים

מהיום בעלי משכנתה במזרחי טפחות יכולים לשדרג את הבית עם כרטיס טפחות המעניק מסגרת אשראי נוספת של עד 120,000 ₪ בפריסה של עד 240 תשלומים וגם הנחות משמעותיות ברכישת מוצרים ממגוון חברות ורשתות מעולם הבית ואפילו יקבלו החזר כספי על הרכישות אלו

כרטיס טפחות
כרטיס טפחות

המומחים של טפחות ממשיכים לחדש ומשיקים את כרטיס טפחות הבלעדי למזרחי טפחות. באמצעות הכרטיס, לקוחות הנוטלים משכנתה בטפחות או בעלי משכנתה בטפחות יכולים לקבל מסגרת אשראי נוספת של עד 120 א' ₪ בריבית אטרקטיבית, המשולמת רק על הסכום שינוצל בפועל ולא על כל המסגרת, והחזר התשלומים נפרס לתקופה ארוכה של עד 240 תשלומים.

הלקוחות יכולים לנצל את מסגרת האשראי הנוספת לכל צורך או מטרה, אך במידה והם נמצאים לפני מעבר דירה או שדרוג הבית וצריכים לרכוש רהיטים או מוצרי חשמל שעלותם גבוהה, הם ירוויחו יותר, שכן תשלום בכרטיס טפחות יעניק להם הנחות משמעותיות בגובה של 6%-10% במגוון חברות ורשתות מעולם הבית ופריסה ארוכה של התשלומים עד 240, כך שההחזר החודשי לא יכביד עליהם. בנוסף, על כל רכישה בחברות ורשתות אלו, הם ייהנו מהחזר כספי Payback של 2% לכרטיס מתנה.

  • בין החנויות והרשתות מהם ניתן ליהנות מההטבות: א.ל.מ רשת החשמל והאלק', קמחי תאורה, מיליון כיסאות, סילי, סמל מטבחים, הולנדיה, האוס אין, זהבי עצמון, ניקולטי, אלטוני, שבירו ריהוט גן, רב בריח ואירופלקס.
  • לקוחות המזמינים את כרטיס טפחות, יקבלו גם כרטיס מתנה רב פעמי- "טפחות ועוד" כרטיס הבונוס של טפחות, המעניק 20% הנחה בטעינת הכרטיס למימוש בבתי עסק נבחרים מעולם הבית.
  • כרטיס טפחות מוצע ללקוחות שלוקחים או שלקחו משכנתה בבנק מזרחי טפחות.

האמור לעיל הינו בבחינת מידע בלבד ואינו מהווה הצעה למתן ההלוואה. מתן כל סוג אשראי / כרטיס אשראי בכפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

השארת תגובה