נתניהו במתחם החיסונים של מגן דוד אדום בעכו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במתחם החיסונים של מגן דוד אדום בעכו: "מודה למנכ"ל מד"א ולצוות המצוין – תודה רבה לכם! אנו על סף ניצחון על המגפה, אבל עדיין בתחרות עם הנגיף והמוטציה. אנו נהיה המדינה הראשונה בעולם שיוצאת מהקורונה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במתחם החיסונים של מגן דוד אדום בעכו | צילום: דוברות מד"א
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במתחם החיסונים של מגן דוד אדום בעכו | צילום: דוברות מד"א

בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, הגיע היום (ג') אל מתחם החיסונים של מגן דוד אדום בעכו, אשר פועל במסגרת מבצע החיסונים הלאומי – "נותנים כתף". במהלך ביקורו פגש נתניהו את מנכ"ל מד"א, אלי בין, את צוותי המחסנים של מד"א ואת האזרחים שהגיעו להתחסן.

מנכ"ל מד"א הציג בפני ראש הממשלה את פעילות מגן דוד אדום במתחמי החיסונים הפתוחים לציבור הרחב, את פרויקט החיסונים במקומות העבודה ואת קרוואן החיסונים המיוחד של מד"א שבאמצעותם עושים במד"א מאמץ גדול להנגיש את החיסונים ולאפשר לכמה שיותר אנשים להתחסן. בנוסף, הודה בין לראש הממשלה על האמון הרב שמקבל מגן דוד אדום מהממשלה בימי הקורונה.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מברך את ראש הממשלה, מר נתניהו, על שהקדיש מזמנו ופועלו והגיע לבקר במתחם החיסונים שלנו בעכו. אנו שמחים על התמיכה והסיוע מצד נתניהו וממשלת ישראל ונמשיך להיאבק, כפי שעשינו בשנה האחרונה, בנגיף הקורונה על מנת לשוב לשגרת חיים מבורכת. אני קורא לכל אזרחי ישראל – הגיעו להתחסן בהקדם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני רוצה להודות למנכ"ל מד"א אלי בין ולצוות המצוין. תודה רבה לכם. צריך לעשות את המאמץ הנוסף לחסן קודם כל את גילאי +50, אך גם את הצעירים. אנו על סף ניצחון על המגפה, אבל עדיין בתחרות עם הנגיף והמוטציה. אנו נהיה המדינה הראשונה בעולם שיוצאת מהקורונה. עוד מאמץ נוסף ואנחנו יוצאים מזה יחד וחוזרים לחיים. לכו להתחסן!"

השארת תגובה