עד דלא ידע ברשת המשביר לצרכן

רשת המשביר לצרכן מביאה לכם את חו"ל עד הבית • נצלו את המבצעים במחלקות הביגוד, כלי הבית, הבישום והקוסמטיקה לקראת הקיץ וחג הפסח

סניף משביר
סניף משביר

אחרי שנה מאתגרת במיוחד, סוף סוף חוזרים לשגרה עם הקניונים והשופינג האהוב והנצרך, ברשת המשביר לצרכן – בית הכלבו של ישראל יוצאים במבצעי פורים מיוחדים ובאווירת עד דלא ידע עם עד 70 אחוז הנחה לחברי מועדון club365 בקניית שני פריטים ויותר על מגוון פריטי הכלבו ובמחלקת הקוסמטיקה 30% לחברי מועדון בקניית שני פריטים ויותר על מגוון פריטי איפור טיפוח ובישום שבמבצע.

נצלו את מבצעי הסייל כדי להצטייד לאחר שבועות של סגר

קולקציות הבגדים של הרשת מחכה לכם ולכל המשפחה, מחלקת הילדים עם מגוון מותגים בינלאומיים ביניהם אוקיידי עם קולקציית אביב יפיפייה לבנים ולבנות בכל המידות והגילאים, ועם המבצע במיוחד עבורכם עד שבעים אחוזי הנחה.

  • במחלקת הספורט הדגמים המובילים שבמבצע אדידס נייק, אנדר ארמור, ריבוק וניו בלנס ובגדי הספורט החדישים משלל מותגים מובילים.
  • במחלקת ההלבשה האישית. תמצאו מבחר מהמותגים המובילים, טריומף, סלוגי, דלתא אקספוז, גו אנדר, פמינה.
  • לקראת חג הפסח המתקרב נצלו את המבצעים במחלקות כלי הבית עם מגוון סירים ומחבתות מהמותגים המובילים, ועוד מותגי כלי בית וחשמל.

בעקבות המצב העולמי, מרבית המשפחות חייבות להצטייד לאחר חודשי הסגר הארוכים, רשת המשביר לצרכן מביאה לכם את חו"ל עד הבית אין צורך להסתובב בין חנויות, אפשר למצוא הכל בחנות הכלבו היחידה בישראל.

נצלו את המבצע המטורף ובואו להתחדש במשביר לצרכן.

המבצע בתוקף בין התאריכים 22-28.02.21 בסניפי הרשת

המשביר לצרכן היא רשת חנויות הכלבו הגדולה בישראל ונמנית על החברות המובילות בתחום האופנה והמסחר הקמעוני בארץ. לרשת עשרות סניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים, בשטח מסחרי כולל של כ-100 אלף מ"ר. הרשת מחזיקה במספר גדול של מחלקות במגוון תחומים, ביניהם קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, אופנת גברים, נשים וילדים, הנעלה, אביזרי אופנה, תכשיטים, כלי בית, טקסטיל, חשמל ואביזרי ספורט.

תגובה אחת
  1. איך נגיע אם אין לנו תעודת מתחסן

השארת תגובה