בניית אתרים

צילום: PEXELS
צילום: PEXELS

כחלק מתהליך בניית אתרים מועלים תכנים לאתר.

כאשר מטבע הדברים מלים שיש רצון לקדם מופיעות בתכנים השונים.

אבל הצפיפות של אותן מלים חייבת להיות במידה.

מהי צפיפות המילים הנכונה?

ראשית יש כלים שבודקים כמה מלים בכל מאמר איזה מילה מופיעה באיזה אחוז.

מעבר לכלים צריך שיהיה שימוש הגיוני במילים המיועדות לקידום.

אם נכתוב לדוגמה ביטוי – בניית אתרים בכל תחילת משפט או בכל משפט שני.

גוגל יחשבו שיש כאן רצון לקידום יתר והתוצאה תהיה שלא תזכו לקידום האתר, אלא לריחוק האתר מהעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש.

גם מינון נמוך מדי של ביטוי שתרצה לקדם לא יוסיף לך נקודות במאבק התמידי להתקדמות במנועי החיפוש.

אין כלל אצבע שבו מישהו יגיד לך ששני אחוזים להופעת הביטוי שמיועד לקידום הוא הכי נכון ומדוייק.

יש כלים שממליצים על מספר מסוים של מלות מפתח במאמר אבל זה כולל גם התייחסות למספר פסקאות שיש במאמר.

יש גישה שאומרת תבנה מאמר טבעי ואז תשתמש בכמה ביטויי מפתח שהמאמר מצריך.

אבל אם בדרך טבעית מופיעים לך עשרה אחוז ביטוי מפתח במאמר אז צמצם שיהיה אמנם פחות טבעי אבל פחות קידום יתר.

אם מילות המפתח מופיעות מעט פעמים איך גוגל ידע אלו מלים נרצה לקדם?

מלות המפתח אמורות להופיע גם בכותרת וכן גם בתיאור המאמר כך שאל דאגה.

כתוב מאמר טבעי לגוגל יש דרכים לזהות אלו מלים תרצה לקדם.

כמה מלים יש במאמר?

אפשר תיאור תמציתי של 50 מלים אפשר גם 300 מלים אפשר גם 3000 מלים למאמר.

הגישה הכללית שמינימום הינו 300 מילים ואפשר כמובן הרבה יותר.

השאלה באיזו סביבה האתר שלך נמצא.

אם המתחרים כותבים מגילות של עשרת אלפים מלים לכל מאמר, והם אלו עם המאמרים הארוכים מובילים במיקומים לאותן מלים שאתה רוצה לקדם.

אז מאמר רזה שלך של 300 מלים לא יתן לאתר שלך מספיק כוח להתחרות מול אתרים בעלי מאמרים ארוכים מאוד.

או אז מטבע הדברים תצטרך להיות בקשר עם כותב תכנים מקצועי שיוכל ליצור עבור האתר שלך מאמר בעל תוכן עשיר.

תוכן עשיר כולל בתוכו ראשי פרקים בו כל אחד יכול להתמקד בתת נושא שמעניין אותו אם תרצה הדרכה בנושא משרד פרסום ירדן דיגיטל יעמדו לצדך בנושא כמו באחרים.

אתה חייב לדעת למי אתה כותב

אם אתה כותב מאמר על קרבורטור המכונה בעברית מאייד אז אתה צריך לדעת שאתה פונה לאנשים שיש להם רכב משנת ייצור מהאלף הקודם.

רכבים שמחירם מגיע לכמה אלפי שקלים בודדים.

כלומר אתה יכול לספר לאותם אנשים נפלאים על רכב יוקרתי חדש שעלה לכביש.

אבל סביר להניח שהם לא יקנו כי הם מאוהבים ברכבים שעלו לכביש בשנות השמונים והתשעים שקרבורטור היה מנהל את אספקת הדלק למנוע.

והיה משלב בין אדי דלק לאוויר.

אז תתמקד בעיקר במה שמעניין את הקוראים שלך כלומר את הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

השארת תגובה