תנופת עבודה לציבור החרדי בעפולה

תקופת הקורונה הביאה איתה משבר תעסוקתי רחב היקף שלא פסח על הציבור החרדי, ולמרבה הצער עשרות בעלי משפחות מצאו את עצמם מחוץ למעגל העבודה דווקא בימים אלו

3423
3423

חברת התקשורת "ימות המשיח" המעניקה שירות "למידה מרחוק" ופתרונות תקשורת נוספים לאלפי מוסדות ועסקים בציבור החרדי בכלל ובפרט למוסדות החינוך, החליטה לגייס עשרות עבודות ועובדים על מנת לתמוך טכנית בפניות הרבות המגיעות למוקד החברה.

בצעד חסר תקדים החברה הקימה משרדי תעסוקה חדשים בערים ירושלים אלעד ועפולה בהם מעוסקות עשרות טלפניות חרדיות.

כאשר בעיריית עפולה שמעו על כוונת החברה להעניק תעסוקה לתושבי העיר, עם פתיחת המשרד החדש פנו מהעיריה מיוזמתם והזמינו את מנהלי החברה על מנת להביע תודה והערכה רבה על כך שעוד עשרות משפחות יוכלו להצטרף למעגל העבודה ולהתפרנס בכבוד ובעיקר בסביבה חרדית המותאמת לצרכי הקהילה.

אדריכל החיבור בין החברה לקהילה ומי שבעצם הוביל לפתיחת המשרד החדש הוא ר' יהודה חדיד מעסקני הקהילה החרדית בעפולה אשר כאמור יחד עם רב הקהילה התורנית הרב נתן רוטשילד ונציג הקהילה משה אורי דיסלר התכנסו עם הנהלת חברת ימות המשיח בלשכת ראש העיר עפולה מר אבי אלקבץ.

ראש העיר התעניין בפרטות והביע את תודתו והתפעלותו יוצאת הדופן מהצגת יכולות המערכת שמלבד תעסוקה לנשים תושבות העיר, ואף הביע תקוה כי המערכת תיתן מענה ישיר לתושבים החרדים בהעברת מידע בזמן אמת.

השארת תגובה