קליפ חב"די: 7 מצוות בני נח

ברק גרוסברג, אשר ידוע כנגן גיטרה ברמה גבוהה, הוציא במהלך השנים האחרונות מספר שירים ועבד עם זמרים ידועים במגזר: חנן בן-ארי, אריאל זילבר, ישי לפידות, שמחה פרידמן ועוד, יוצא כעת בשיר מקורי וחדש בשפה האנגלית הנקרא Keep The Order (שמור על הסדר), שנכתב במטרת שליחות, בנושא הפצת שבע מצוות בני-נח כפי בקשת הרבי מליובאוויטש, הפונה לקהל בכל העולם בשאיפה ליצור אחדות גלובלית ועבודת השם מתוקנת ונכונה בקרב אומות העולם.

לשיר מלווה בקליפ יפה ומושקע, שצולם בלוקיישנים מרהיבים בכפר חב"ד אותו צילם וערך בכישרון רב הצלם יענקי אלהרר.

ברק, שגדל בבית לא שומר מצוות, מהברנז'ה המוזיקלית של תל אביב וחזר בתשובה דרך חסידות חב"ד, ידוע כרוקיסט משובח שמשלב תכנים יהודיים-חסידיים בשירים שלו מתוך אווירת שליחות וקירוב לבבות חוצה גבולות, כאשר ברק נמצא בין 2 העולמות ופועל בשאיפה לקרב את הגאולה האמיתית והשלימה על ידי המוזיקה שלו ולשבור את המחיצות.

במקביל לעשייה המקורית והייחודית, ברק לוקח חלק באופן קבוע באירועים ושמחות בקרב הציבור החב"די ובהתוועדויות בבתי חב"ד בארץ ובעולם. בשנה האחרונה הוא גם החל לנהל להקת חתונות חסידית מעניינת בשיתוף פעולה עם מספר זמרים חב"דיים.

מילות השיר באנגלית מבטאות את הידיעה שהשם הוא אחד, לכן לא משנה אם אתה יהודי או לא, אנחנו אחד, ועל ידי קיום ושמירת 7 המצוות, שמפורטות בפזמונים, נוכל להפוך את העולם למקום טוב יותר!

השארת תגובה