רק קדימה: זו הפתעת הבחירות

בן גביר וסמוטריץ חותמים
בן גביר וסמוטריץ חותמים

איחוד בצלאל סמוטריץ- איתמר בן גביר

בו בזמן שמפלגות השמאל מתפרקות ומתפצלות ויורדות אל מתחת לאחוז החסימה, בבחירות הקרובות בניגוד לכל מערכת בחירות בשנים האחרונות אפשר לומר שכל מפלגות הימין יעברו את אחוז החסימה! זהו הישג אדיר לנתניהו שלמד מהטעות במערכות הבחירות האחרונות והבין שבן גביר שרף לו את המנדט ה-61, קצת מוקדם להכריז אבל אפשר לומר שהערב ברור מתמיד שנתניהו ראש הממשלה הבא!, לא סתם כל הגוש השמאלי זועם, וכתבי המשפט מגדפים ומן הסתם עד הבחירות מהדורות החדשות בערוצי התעמולה יפתחו בכיצד יתכן שאדם קיצוני כמו בן גביר יכהן ואתם כבר יודעים את ההמשך…

בכל אופן בשביל גוש הימין האיחוד הזה היה צריך להיעשות וחשוב שנעשה!

החרדים שיצביעו לציונות הדתית

לדעתי מחקירת שטח שעשיתי כמה אלפים טובים של ב. ישיבות וחרדים מהסוג היותר מודרני הולכים להצביע להם! אותם חרדים שנמאס להם מנושאים כמו האלימות המשטרתית כלפי הציבור שבמפלגות החרדיות אף אם פועלים בנושא לא מדברים על זה יותר מידי, אותם חרדים שרוצים לחימה בבג"צ שבן גביר עושה מצוין… אותם מאוכזבי שס ובעיקר יהדות התורה שתכננו לערוק למפלגה כמו הליכוד מצאו בית עם אג'נדות קרובות לשלנו ובית שישמור גם על נתניהו.

כמה הם יקבלו?

הם יהיו לדעתי "הפתעת הבחירות"- מפלגה שתביא 5 מנדטים ואולי אף יותר.

דאגה או צביעות?

מיד לאחר שבן גביר וסמוטריץ פרסמו על מגעים לאיחוד, ברוך קרא‏ איש הציונות הדתית (לכאורה) והפרשן המשפטי של חדשות 13 צייץ בטוויטר: "העיקר שסמוטריץ׳ קרא למפלגה שלו ״הציונות הדתית״. בצלאל, לציונות הדתית יש חלק מרכזי בהקמת המדינה הזאת, ביישובה ובפיתוחה; אתה תיזכר כמי שזיהם את הערך הזה – ציונות דתית – בכהניזם, גזענות ושנאת זרים. אתה וראש הממשלה כמובן. בושה"

בעיני הדברים האלו תמוהים עד כדי צביעות! הרי אם אתה (קרא) באמת איש ימין שמעדיף ממשלת ימין על פני ממשלת שמאל-ערבים כיצד אתה מעז להפריע באמצע מגעים לאחדות שתציל את גוש הימין מנפילה?! הלא לולא האיחוד הזה יש חשש מובהק לשריפת 4 מנדטים (2 סמוטריץ ו-2 בן גביר) אז איך אתה כאיש ימין מסוגל לכתוב דברים שכאלו?! אז או ששנאת הכהניסטים גדולה בעיניו מממשלה עם ערבים או שהוא לא באמת נמנה כאיש ימין. לשיקולכם.

השארת תגובה