נפגעי תאונות דרכים – יש לכם כתובת!

תאונה ליד קרית מלאכי
תאונה ליד קרית מלאכי

 להיקלע לתאונת דרכים זה מאוד לא נעים. על אחת כמה וכמה כאשר נפגעתם או נפצעתם חס וחלילה או שאחד מבני המשפחה היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית.

לבד מהסבל והכאב הנגרמים כתוצאה מתאונת הדרכים, אתם מוצאים עצמכם נדרשים לעמוד מול רשויות ומוסדות שונים, הכול כדי לדרוש ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם ואת הזכויות הכספיות הנוספות האמורות לעזור לכם לצלוח את התקופה הקשה: זכויות סוציאליות, אובדן השתכרות עתידית, הוצאות בגין כאב וסבל ועוד.

והמלאכה רבה. אין דין תאונת דרכים בדרך למקום העבודה כדין תאונת דרכים בשעות הפנאי, ואין דין הזכויות הנובעות מחוק ביטוח לאומי, כדין הזכויות הנובעות מחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. והנפגע עומד פעמים רבות ותוהה כיצד יצלח את התקופה הקשה שנכפתה עליו.

אז מה עושים? איך יוצאים מסבך הבירוקרטיה הנלווית למיצוי הזכויות?

ודאי תשמחו לשמוע כי בדיוק לשם תשובה על שאלה זו, הוקם אתר https://www.teunot.co.il/המרכז לנפגעי תאונות דרכים". האתר החדש מרכז, מייעץ ומכווין נפגעים ובני משפחותיהם ומלווה אותם כל הדרך עד לקבלת הפיצויים המגיעים להם. באתר תוכלו למצוא מידע משפטי על אודות הזכויות המשפטיות הנגזרות מאופי תאונת הדרכים ומעמיד את הגולשים והמשתמשים בו, קודם כול על עצם הזכויות המגיעות להם, ועל הדרך להשגתן. וכמו שהזכרנו, קיימות זכויות רבות וחשובות הנוגעות לתחומים רבים.

המרכז אף מקל על הנצרכים לו ומעמיד לטובתם קישורים ישירים למגוון טפסים הכרחיים לשם הגשת תביעת פיצויים.

האתר החשוב הזה הוקם בידי עו"ד שחר זמלר העוסק שנים רבות בייצוג נפגעי תאונות דרכים, בייצוג מול ועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי ובליווי צמוד של הנפגע ובני המשפחה עד למיצוי זכויותיהם.

לדברי עו"ד זמלר שחר, הסיבה שהביאה אותו להקים את האתר הזה, הייתה ההכרה כי נפגעים רבים אינם מודעים לזכויות המגיעות להן או שאין בידם להתמודד עם המוסדות, מציאות שקשה להשלים איתה. הקמת האתר, מקווה עו"ד זמלר, תסייע ביד הפונים אליו להשתמש נכונה במידע הרב המצוי בו כדי לדעת ולעמוד על כל הזכויות המגיעות לנפגעי תאונות דרכים ולהסיר מהם את אי הוודאות הנלווית לסוגיות אלו.

מה שמגיע לכם – הכול באתר "המרכז לנפגעי תאונות דרכים"!

 

 

 

השארת תגובה