'מקור הכוסמין' – לאיכות החיים והסביבה

כחלק מהמגמה העולמית של צריכת מזון בריא ואיכותי יותר חברת ההפצה והשיווק גורי צירפה לאחרונה את מוצרי 'מקור הכוסמין' אל קולקציית המוצרים הרחבה שלה

מקור הכוסמין | צילום: יח"צ הדמיה
מקור הכוסמין | צילום: יח"צ הדמיה

'מקור הכוסמין' – מותג המנגיש לציבור הישראלי מבחר ומגוון מוצרי כוסמין, כתחליף לחיטה רגילה, מותג ששם לעצמו כמטרה להגיע לכל בית בישראל עם מזון בריא יותר, איכותי יותר ובמחירים לכל כיס.

כל המוצרים של 'מקור הכוסמין' מיוצרים מקמח כוסמין הגדל בצפון אמריקה. זהו קמח מדגן מלא, עשיר בחלבונים, סיבים תזונתיים ושפע של וויטמינים ומינרלים חיוניים החסרים בקמח מחיטה לבנה והרגילה של היום.

בסדרת המוצרים של מקור הכוסמין שישווקו ע"י גורי ניתן למצוא: קמחים, בייגלה, פסטות, קרם קרקר, קרקר, פתי בר ופתיתים. מוצרי הכוסמין מיועדים לאנשים האוהבים לאכול בריא וטעים. מאימהות הרוצות שהילדים שלהם יאכלו אוכל פחות מעובד ועד אלו המחפשים מזון בריא יותר. מותג 'מקור הכוסמין' הוא המותג היחיד בארץ עם מגוון רחב ועשיר של מוצרים.

'מקור הכוסמין' יצאו לאחרונה עם 3 מוצרים ייחודיים, הנותנים לצרכן מגוון של אפשרויות בריאות ובטעם מצוין. מוצרים אלו הם חלק ממגוון רחב של מוצרי כוסמין. המותג ממשיך להתרחב ובהמשך צפויות הפתעות רבות של מוצרים איכותיים וטעימים נוספים על בסיס כוסמין. מוצרים העוזרים לשמור על אורח חיים מאוזן ובריא, לכל המשפחה.

בסדרת המוצרים של מקור הכוסמין ניתן למצוא: קמחים, בייגלה, פסטות, קרם קרקר, קרקר, פתי בר ופתיתים. הם מיועדים לאנשים האוהבים לאכול בריא וטעים. מאמהות שרוצות שהילדים שלהם יאכלו אוכל פחות מעובד ועד אילו המחפשים מזון בריא יותר. מותג מקור הכוסמין הוא המותג היחיד בארץ עם מגוון רחב ועשיר של מוצרים.

  • בייגלה טעימים מ-100% חיטת כוסמין בריאה ומשובחת. החטיף האהוב על הצרכן הישראלי עכשיו בגרסת כוסמין, גם טעים ויותר בריא. בייגלה 300 גרם- 15.90 ₪
  • מעכשיו גם עוגת הביסקוויטים, וגם כדורי השוקולד ועוד הרבה קינוחים יכולים להיות על בסיס כוסמין, בטעם מצוין מדגן מלא ושפע וויטמינים ומינרלים. פתי בר 220 גרם- 10.90 ₪
  • טעים וקראנצ'י. מצוין עם ממרחים או גבינות. לאירוח בריא או סתם כנישנוש באמצע היום. קרם קרקר 250 גרם 14.90 ₪

מהו כוסמין?

הכוסמין הוא סוג של דגן מזן קדום שהופך פופולרי למרות הקושי בגידולו מדובר בדגן מלא טעים ביותר, עשיר בחלבונים, סיבים תזונתיים ושפע של וויטמינים ומינרלים חיוניים שחסרים בחיטה הרגילה של היום.

יתרונות הכוסמין:

• לכוסמין גלוטן נמוך ואיכותי
• פחות אלרגני
• הוא משופע בחלבון מלא ,סיבים תזונתיים ושפע של וויטמינים ומינרלים חיוניים החסרים בחיטה של היום.

מה אפשר להכין עם כוסמין?

כל מה שאפשר להכין עם חיטה: לחמים, פיתות, לחמניות, עוגות, עוגיות, פשטידות, ביסקוויטים, קרקרים, ניתן להחליף חיטה בכוסמין בכל מאפה או תבשיל.

השארת תגובה