לאומי עם ארגון 'אנחנו וצאצאינו'

שנה עשירית ברציפות – בחסות לאומי: רבבות ילדים לומדים מושגים ביהדות סביב מעגל השנה

שער חוברת חינוכית תשפא
שער חוברת חינוכית תשפא

עשור של השקעה בדור העתיד: לאומי משתתף זו השנה העשירית ברציפות בפעילות ארגון 'אנחנו וצאצאינו', המקיים סדרי לימוד של 'אבות ובנים' במאות בתי כנסת בכל רחבי הארץ במוצאי שבת.

במסגרת שיתוף הפעולה העניק לאומי גם השנה את חסותו לאלבום ואוסף המדבקות הייחודי והחינוכי 'לוח השנה', הכולל אוסף לימודי אתגרי, כאשר בשנת תשפ"א לומדים הילדים מושגים ביהדות סביב מעגל השנה בצורה חווייתית וחינוכית. האלבום המהודר, שהופק ע"י 'אנחנו וצאצאנו' בחסות לאומי, מופץ לעשרות אלפי הילדים הלומדים עם אבותיהם במסגרת סדרי 'אבות ובנים' המתקיימים מדי שבוע.

ר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים בלאומי, מציין כי שיתוף הפעולה זו השנה העשירית ברציפות של בנק לאומי עם 'אנחנו וצאצאינו' מבטא את החשיבות שמייחס הבנק להשקעה החינוכית בדור הצעיר, בין היתר באמצעות הלימוד המשותף בין אב לבנו במסגרת תכנית 'אבות ובנים'.

לדבריו, הדבר מתחבר עם החזון של לאומי, כבנק מוביל בישראל מזה למעלה ממאה שנה. "כבנק מוביל ומעורב בקהילה החרדית אנו שותפים גם לעשייה הברוכה למען דור העתיד, בין היתר באמצעות שיתוף הפעולה עם ארגון 'אנחנו וצאצאינו', המפעיל תוכניות לימוד חינוכיות הנלמדות יחד אבות ובנים. בנוסף הבנק מפעיל מגוון מיזמים ופעילויות לטובת הקהילה בכל תחומי החיים" דברי חסדיאל.

המפקח החינוכי של ארגון 'אנחנו וצאצאינו' הרב מרדכי בלוי ציין לטובה את ההירתמות המהירה והיעילה של לאומי, בעין יפה ובנפש חפצה, לטובת המשך שיתוף הפעולה הייחודי, והביע את תודת הנהלת הארגון לנציגי הבנק על הענקת החסות המכובדת לאלבום החינוכי הפופולארי בקרב ילדי תשב"ר.

השארת תגובה