ילדי הת"ת התכנסו לע"נ הנגיד

שעות ספורות לפני כניסתו של הסגר המהודק, התקיים בת"ת "סוכת דוד בירושלים" כנס זיכרון מרגש לע"נ הנגיד מר יוסף ספרא • באירוע, בו השתתף הראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א, סיימו ילדי הת"ת ש"ס משניות וערכו אזכרה לזכרו של הנגיד

עשרות ילדי ת"ת "סוכת דוד" בירושלים התכנסו בסוף השבוע האחרון לכנס זיכרון לעילוי נשמת הנדיב הנכבד מר יוסף ספרא ז"ל, שהיה מתומכי עולם התורה בדורנו.

המעמד, אותו כיבד בנוכחותו הראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א, נפתח בנאומו של מנהל הת"ת הרב יעקב בצרי, שספד למנוח ותיאר באוזני המשתתפים אודות הקשר האישי והמיוחד שהיה לאביו הרב מנחם בצרי זצ"ל עם המנוח ז"ל.

את המשא המרכזי נשא הראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א, שעמד בדבריו על זכויותיו הרבות של המנוח, ששם לנגד עיניו להרבות צדקה וחסד ולזכות את הרבים. "היה מפזר מהונו למוסדות רבים בארץ ובעולם, ולא היה מבכר עדה כזו על פני רעותה. רק זיכוי הרבים היה בראש מעייניו" הדגיש.

את דבריו סיים הראשל"צ בברכת התורה למנהל הת"ת הרב יעקב בצרי שיזכה להמשיך את דרך אביו זצ"ל, להגדיל תורה ולהאדירה ביתר שאת וביתר עוז, וכן את התלמידים והצוות החינוכי שיצליחו בלימודיהם ויעלו מעלה מעלה בתורה וביראת שמים.

הכנס נחתם ב"סיום ש"ס משניות" אותו למדו ילדי הת"ת ולאחר מכן נאמרו אזכרה וקדיש לע"נ המנוח ז"ל.

השארת תגובה