240 מליון שקל – ל-384 דירות

חברת אחים דוניץ מכרה לחברת פרשקובסקי קרקע באשדוד תמורת 240 מיליון שקל

בנייה
בנייה

חברת אחים דוניץ מדווחת על עסקה למכירת קרקע ברובע המיוחד באשדוד לחברת פרשקובסקי תמורת כ-240 מיליון שקל. הקרקע, בשטח של כ-10 דונם, נרכשה לפני כשלוש וחצי שנים בסכום של כ-123.5 מיליון שקל. סה"כ תרשום החברה רווח של כ-100 מיליון שקל מהעסקה. הקרקע נמצאת בסמוך לבית חולים אסותא ולביג פאשן, עליו תכננה החברה להקים פרויקט הכולל כ-384 יח"ד ב-4 מגדלים.

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ "מבחינה סטטוטורית המתחם נמצא בהליך של אישור תב"ע להגדלת זכויות, והמשמעות היא שהבניה צפויה להתחיל רק בעוד מספר שנים. ההצעה למכירתה תמורת כ-240 מיליון שקל מקנה לנו רווח משמעותי מיידי, שיגדיל את ההון העצמי של החברה מחד ויקטין את המינוף שלה מאידך וישמש, בין היתר, לסגירת חובות בנקאיים, לחלוקת דיבידנד, ולאפשר לה לצאת לעסקאות חדשות".

שרון פרשקובסקי, מנכ"ל פרשקובסקי: "חברת פרשקובסקי נכנסת בפעם הראשונה לבנות בעיר אשדוד אשר הינה עיר מרכזית ומשמעותית על חופה הדרומי של מדינת ישראל, אנו מקווים שזוהי הסנונית הראשונה בדרך לעוד פרוייקטים בעיר".

את אחים דוניץ ייצגו בעסקה עורכי הדין ירון טיקוצקי ובת-אל עובדיה ממשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס עורכי דין.

את פרשקובסקי ייצגה בעסקה עו"ד דפנה זינגר ואלכסנדה זוהר ממשרד שניצר גוטליב סאמט ושות'.

יצויין כי לחברת אחים דוניץ יש מתחם במע"ר דרום, עליו מוקם פרויקט Up Town. המגדל הראשון כבר אוכלס ואכלוסו של המגדל השני החל. בימים אלו מוציאה החברה לשיווק את המגדל השלישי הכולל 81 יח"ד, ותמהיל הדירות בו כולל גם דירות קטנות של 3 חדרים.

הפרויקט כולו עתיד לכלול (בכפוף לאישור תב"ע) סה"כ 5 מגדלים עם למעלה מ- 450 יח"ד ושטח מסחרי בהיקף של כ-1000 מ"ר.

חברת אחים דוניץ המנוהלת על ידי המנכ"ל הוותיק נסים אחיעזרא היא חברה ציבורית הפעילה מזה למעלה מ -50 שנה ונסחרת בבורסה לני"ע של תל אביב. החברה היא מהחלוצות בתחום ההתחדשות העירונית, עם 5 פרויקטים הנמצאים בשלבים שונים: פרויקט בינוי פינוי ענק בקריית האמנים הכולל פינוי של 276 דירות ובניית כ-1400 דירות ב-14 מגדלים בני 25-35 קומות שבנייתו נמצאת בעיצומה, וארבעה פרויקטים נוספים הנמצאים בשלבי תכנון שונים: פרויקט בדרך השלום בתל אביב, הגובל ממערב בגן וולפסון וממזרח בגבעתיים. המתחם משתרע על פני כ-15 דונם ומורכב ממספר בניינים ובהם כ-150 דירות ושטחי מסחר, במקומם תבנה החברה לפחות 450 דירות; שני פרויקטים בגבעתיים: האחד – ברח' ההסתדרות מול הקניון, יכלול כ- 500 יח"ד והשני – ברחוב המרי צפוי לכלול כ – 105 יח"ד ופרויקט במתחם הצעירים ברמת השרון בשכונת נווה מגן הוותיקה, העתיד לכלול-כ- 480 יח"ד.

השארת תגובה