רמת שלמה: נציגי המינהל נועדו עם מפקד המשטרה

בפגישה הועלו שורה של סוגיות, במרכזן: השימוש בכבישי השכונה ע"י תושבי הכפר הסמוך, היערכות לזמני חירום ושיפור הממשק שבין המינהל לכוחות החירום • במקביל התקיימה פגישה בנושא גם עם עופר איובי • "גילינו הבנה ורצון כנה לקדם פתרונות באופן מיידי"

סיור ברמת שלמה
סיור ברמת שלמה

פגישה חשובה ומשמעותית נערכה בין מפקד תחנת לב הבירה סנ"צ שימי מרצינו לנציגי התושבים והמינהל הקהילתי רמת שלמה. בפגישה השתתפו יו"ר המינהל הקהילתי הרב מרדכי קסלר, מנהל המינהל הרב עזרא ברגר, סגן יו"ר המינהל ויו"ר ועדת ביטחון הרב יהודה לוינגר ונציג תושבי השכונה הרב דוד ויטמאן.

הרקע לפגישה: מספר סוגיות שמעסיקות מאוד את תושבי השכונה, במרכזן: השימוש שעושים תושבי הכפר הסמוך בכבישי השכונה כ"קיצורי דרך" – לרבות בשבתות וימים טובים. בנוסף נדון בפגישה התיאום השוטף של המינהל מול המשטרה בדגש על היערכות לזמני חירום.

גורם שהשתתף בפגישה מספר כי זו התנהלה באווירה חיובית במיוחד, כאשר סנ"צ מרציאנו הביע הבנה והזדהות עם המצוקה, ואף הציג מספר מתווים לפתרון המצב.

יצוין כי במקביל התקיימה פגישה עם עופר איובי שעסקה אף היא באותן סוגיות. איובי שמע בקשב רב את הדברים והבטיח לקדם את הפרונות הרלוונטים מול ראש העיר וצוותו.

"בשתי הפגישות גילינו הבנה ורצון כנה לקדם פתרונות באופן מיידי", אומרים במינהל ומוסיפים: "אנחנו מקווים כי אכן ההבנות שהושגו ייושמו בשטח בטווח הקרוב מה שיוביל להקלה ולרווחה עבור התושבים".

השארת תגובה