155מיליון ₪ לפרוייקט בירושלים

קבוצת אבני דרך נכנסה לשותפות אסטרטגית בפרויקט יובל של חברת צברים בירושלים – היקף התקבולים בפרויקט מוערך בכ-155מיליון ₪ – כחלק מהשותפות, גל אריאל זרוע הביצוע של קבוצת אבני דרך, תשמש כקבלן המבצע של הפרויקט

פרויקט יובל ירושלים
פרויקט יובל ירושלים

קבוצת אבני דרך וחברת צברים חתמו על הסכם שותפות אסטרטגית בפרויקט יובל שבבעלות חברת צברים בשכונת יובל בירושלים. היקף התקבולים בפרויקט מוערך בכ-155 מיליון שקל. בנוסף, כחלק מהשותפות, גל אריאל זרוע הביצוע של קבוצת אבני דרך, תשמש כקבלן המבצע של הפרויקט.

פרויקט "יובל" שקיבל היתר בנייה כולל 70 יחידות דיור חדשות המתווספות ל- 80 יחידות הדיור הקיימות. בסך הכל הפרויקט יכלול 150 יחידות דיור על פני 5 בניינים בני 7 קומות וחניון תת קרקעי. כמו כן, מתוכנן באזור פיתוח סביבתי נרחב – שטחים ירוקים, פינות משחק ופנאי, אמפי לשימוש הדיירים ומצפה אל הנוף הפתוח.

לדברי רוני צברי, המנכ"ל והבעלים של צברים הבונה בשכונה את פרויקט יובל בשדרות הציונות "השכונה הוקמה בשנות ה-70 של המאה הקודמת ועד לאחרונה לא עברה שינוי או שידרוג תשתיות. לפני מספר שנים, השכונה הוגדרה על ידי עיריית ירושלים כשכונה מועדפת לצעירים ומהווה בשנים האחרונות מוקד משיכה למשפחות צעירות רבות ובית לחברי קהילות צעירות. לאחר החתימה עם קבוצת אבני דרך אנו צופים שביצוע הפרויקט יחל תוך שבועות בודדים. בנוסף, בימים אלה החברה מקדמת ומבצעת פרויקטי התחדשות עירונית באזור המרכז בהיקף של מאות יחידות דיור".

יאיר כהן, המנכ"ל והבעלים של קבוצת אבני דרך הוסיף: "אבני דרך, שאכלסה בעשור האחרון מעל ל-1,000 יח"ד, ונמצאת בשלבי תכנון ובנייה של כ- 2,500 יח"ד, משקיעה מאמצים רבים בפיתוח מנועי צמיחה חדשים להרחבת פעילותה העסקית באזורים גיאוגרפיים חדשים. כחלק מכך, סימנה הקבוצה לפני מספר שנים את ירושלים המצויה בתנופת פיתוח אדירה, כיעד אסטרטגי חשוב בתחום ההתחדשות העירונית. פרויקט יובל, המצטרף לכ-2500 יח"ד בתחום ההתחדשות העירונית אותם מקדמת הקבוצה, מתוכם כ-800 יח"ד בפרויקטים בירושלים. בכך, מצטרף הפרויקט לשני פרויקטים נוספים של החברה בירושלים, בשכונת ארנונה ורחוב ברזיל בקרית יובל, מה שיתרום רבות לביסוס אחיזתה של הקבוצה בעיר. אנו ממשיכים לבחון כניסה לפרויקטים עתירי היקף בירושלים ומחוצה לה כבר בעתיד הקרוב".

שכונת קריית יובל נחשבת לאחת השכונות הגבוהות בירושלים, והיא צופה על נוף פתוח לעיר. היא ממוקמת בדרום־מערב ירושלים על מרומי רכס בין הר הרצל ושכונת עין כרם ממערב. הרכס משקיף לעבר נחל רפאים וממזרח גובל בנחל מנחת. בסמוך לשכונה שכונת בית וגן, לשכונת עין כרם ומעליה, רמת דניה, רמת שרת ומנחת (מלחה) ומצפון לגן החיות התנ"כי ולעיר גנים א'

לאחרונה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה כי תוואי הקו הסגול של הרכבת הקלה יעבור בשכונת היובל ויקשר אותה לכל חלקי העיר.

עוה"ד שטיפלו בעסקה הינם עו"ד שי דנן מטעם אבני דרך ועו"ד יונתן טיסונה ועו"ד שירן גבע ממשרד עמית, פולק, מטלון ושות' מטעם קבוצת צברים. יש לציין כי משרד עו"ד עמית פולק מטלון ושות' הם גם המשרד המלווה את פרויקט יובל. קרן יסודות תעניק ליווי בנקאי לפרויקט.

השארת תגובה