סדרת אנטיאייג'ינג מבוססת אגוז הגרנובל

אננדה קוסמטיקה משיקה סדרת מוצרי טיפוח אנטיאייג'ינג חדשה המבוססת על נוסחה מהפכנית לשיקום, טיפול, הזנה וטיפוח עור הפנים ♦ הסדרה מבוססת על מיצוי אגוז המלך מחבל גרנובל שבצרפת, נוסחה מדעית מהפכנית פרי מחקר ופיתוח מדעי רב שנים ♦ אגוז הגרנובל מכיל כמות גדולה של נוגדי חמצון המסייעים לפיגמנטציה, מזינים את העור לעומק ומסייעים בהאטת הזדקנות העור

קרם הזנה עשיר לפנים של אננדה קוסמטיקה | צילום: קיט גלסמן
קרם הזנה עשיר לפנים של אננדה קוסמטיקה | צילום: קיט גלסמן

 

סדרת המוצרים מכילה צמחי מרפא, ריכוז פעיל של פרוטאינים, שמנים ומיצוי צמחים, המהווים זרז אנרגטי לתאים, מסייעים במתיחת העור ובטיפול אינטנסיבי בקמטים וכתמים, ופועלים להגברת עמידות העור בפני פגעי הזמן. כל מוצרי הסדרה משלבים רכיבים פעילים בכמות המרבית ומהווים פורמולה מנצחת לטיפול בעור פנים עייף אשר ניזוק מפגעי הגיל והסביבה. המוצרים מומלצים במיוחד לבעלי עור מתבגר, יבש, נפול או בעלי נטייה לחוסר חיוניות.

קרם הזנה עשיר לפנים

קרם הפנים העשיר מסדרת אנטי אייג'ינג, מעניק תחושת פינוק עם הזנה מרבית ושמירה על מאזן הלחות של העור. הפורמולה של הקרם מבוססת על חמאת שיאה אורגנית, מיצוי טהור של אגוז הגרנובל, שמן שקודים מתוקים, מיצוי צמח הבוראז' מצרפת, ויטמנים A, E, C ממקור טבעי ונוגדי חמצון, חומרים אשר מהווים "סופר פוד" לעור. הקרם תומך בשיקום וריכוך קווי השעה, טיפול בקמטים ובהרפיית המתח מתווי הפנים. כמו כן מסייע בהבהרת כתמים ליצירת גוון עור פנים אחיד. הקרם מסייע ביצירת עור בריא, קורן ורווי לחות. מומלץ לשימוש פעמיים ביום, בוקר וערב ובתקופות יבשות במיוחד. מחיר: 50 מ"ל, 289 ₪.

סרום ויטמינים מרוכז לפנים

סרום הוויטמינים מסדרת אנטי אייג'ינג, מועשר בפורמולה מרוכזת להשגת תוצאות מיטביות לעור הפנים. הסרום מכיל חומרי גלם המהווים "סופר פוד" לעור, ריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים פעילים ועשירים בנוגדי חמצון וויטמינים A, C, E. הרכיבים הופכים את הסרום לזרז אנרגטי לתאים, מעניק לחות מיטבית ומסייע בעמידות העור בפני פגעי הזמן. הסרום מכיל ויטמין A לתמיכה בטיפול ומניעה של פיגמנטציה וסימני גיל. באמצעות מיצוי טהור ואורגני של אגוז הגרנובל, המכיל רכיבים שהוכחו כמטיבים את מרקם תאי העור, הסרום משקם ומעניק הזנה עמוקה. הקרם מתאים לעור יבש, פגום ואפרורי. הסרום יעניק לעור מראה ותחושה של בריאות קורנת, אלסטיות וזוהר טבעי, בריח הדרים נפלא ומרענן. מחיר: 30 מ"ל, 278 ₪

על אננדה קוסמטיקה:

אנו מאמינים שהטוב ביותר שגופנו צריך – מגיע מהטבע. את הזמן שלנו, המרץ והלב, אנו משקיעים במציאת חומרי הגלם הטבעיים הטובים בעולם המהווים “סופר פוד” לעור, תוך שמירה על תכונות המרפא והטיפוח שלהם. אנו מייצרים את מוצרינו בקפידה כדי שנוכל להעניק חוויית טיפוח מושלמת ואפקטיבית עם תכונות אנטי אייג’ינג מהטבע. במוצרינו, התגלית הגדולה בעולם למוצרי אנטי אייג’ינג: תמצית אגוז גרנובל, הגדל במורד האלפים הצרפתיים וניזון ממי שלגים טהורים. החומרים הפעילים המופקים מאגוז הגרנובל, ה”גטוליינים”, הנמצאים בתמצית, הוכחו כחומר אקטיבי המסייע לתאים בעור לתקן את נזק ההזדקנות ואף למנוע אותו. מיצוי החומרים מבוסס על פיתוח רב שנים ונרשם כפטנט מדעי. אננדה קוסמטיקה עומדת בסטנדרט גבוה של התקן האירופאי BDIH למוצרים טבעיים, התקן מבטיח היעדר רכיבים שמקורם סינטטי או מהונדסים גנטית במוצרים שלנו.

את סדרת מוצרי האנטיאייג'ינג ניתן להשיג בבתי הטבע המובחרים ובאתר https://www.ananda-cosmetic.co.il/
השארת תגובה